Vrengtpolvott Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Endelig fått en utgiver som ønsker å gi ut spillet jeg og noen andre driver og lager! Kommer ut Q4 2014! JIPPII 3 Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Gratulerer! Hva slags spill er det? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Uten å fortelle for mye, så kan jeg si at det er horrorspill Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Nice. Oppdater oss når det er ute da. Lenke til kommentar
""" Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Among the sleep eller Draugen? Lenke til kommentar
Dakvi Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Liker ikke horror sånn i det heletatt, får lett mareritt. Men utrolig kult at du har fått en utgiver! Hadde vært kult med en tråd om prosessen. Gratulerer skal du ha! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. juli 2014 Del Skrevet 14. juli 2014 Uten å fortelle for mye, så kan jeg si at det er horrorspill Grattis. Men er det ikke bedre å fortelle om det nå og skape litt hype? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2014 Takk for gratulasjoner! Skulle gjerne ha fortalt litt om det, men ut ifra kontrakten vi har med utgiveren skal vi holde mest mulig hemmelig frem til vi offentliggjør spillet. Kan si at det kommer på Steam + at det sansynligvis blir en launch tittel på SteamBox Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå