thoerl Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei, jeg fikk meg en datamaskin ganske nylig. Den kjører alle spill på ultimate/high, men av en eller annen grunn så har jeg lest at den ikke er kraftig nok til watch dogs . dette er pc'en. https://www.komplett.no/asus-g750jz-173-full-hd/809845Jeg har ingen anelse på datamaskin. så... litt hjelp hadde hvert greit. er det mulig å oppgradere bærbare maskiner. eller er det ingen mulighet. er det mulig å få innstallert noe oppgradering. eller vil det gå ut over maskinens yte evne/kjølesystem?Takker for svarHilsen Erlend Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Er ikke så mye du kan oppgardere på den der laptopen. Har det kraftigste mobile skjermkortet fra Nvidia, 16 GB RAM etc. Det eneste som kan hjelpe er vel å oppgradere CPU'en, men det er noe jeg ikke anbefaler. De er ofte loddet fast på hovedkortet, vet ikke om det er tilfelle med G750JZ. Uansett vil du aldri få en laptop som er like bra som en stasjonær PC. Men hvor leste du at den ikke kan kjøre Watch Dogs? Etter det jeg har funnet ut, så kan den laptopen kjøre Watch Dogs uten problemer. Endret 6. juni 2014 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå