Skjeggape Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Noen som vil dele med oss andre hvordan akkurat du har organisert de mange HDMI kablene og strømkablene til både TV + konsoll + forsterker + receiver + dekoder og signalkabler til høytalere, m.m.? Sleng ut et bilde da vel og inspirer oss andre, eller kom med tilbakemeldinger til de som trenger litt hjelp. Kan både legge ut bilde dersom du har et godt organisert system eller om du trenger hjelp til det av andre. Jeg kommer til å legge ut bilde i morgen når det er lysere i stua, da jeg nok vil trenge litt bedre organisering selv. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Kabelkanaler, strips og så korte strøm og nettverkskabler som mulig. Gjør mye. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Kanaler, én HDMI-kabel opp til TV (fra en HDMI-switch) osv. Jeg holder på å pusse opp leilighet og der legger jeg opp rør inni veggen som kommer opp bak TV-en Kan slenge ut bilde av alt når det er ferdig. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Skal vi se.. HDMI fra stasjonær ligger langs gulvlista rundt to vegger og rett inn i tv. Resten er et kaos bak skjermen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå