IvarDude Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei. Har en pc med Windows 7 som ikke fungerer. Når jeg spilte league of legends kom jeg ani strømkontakten og den gikk utav. Når jeg da skal starte pcen så kommer jeg bare til der det står "starter windows" også begynner den bare på nytt. Har prøvd sånn reparering av Windows greier men det fungerer heller ikke. Hva gjør jeg? Er det noen måte å reasette windows på via bios menyen eller. Hardware er Hovedkort asus b85m-g I5 4670 Strømforsyning cooler master g 700 Msi radeon r9 290 4 år gammel 700 gb harddisk Så hvis noen kan hjelpe meg så blir jeg veldig glad. Takker på forhånd 1 Lenke til kommentar
ohSmishy Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dette var upassende. Jeg velger å ikke hjelpe deg fordi du heter Ivar. Lenke til kommentar
ohSmishy Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Du er usunn gå ut å vær med vennene dine. Å vent du har ingen... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hehe! Fett å være admin og se at begge to poster fra samme IP.. Stenger tråden før speilbildene begynner å slåss mellom seg.. 6 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg