CyborgVI Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei. Leter etter enn bra gaming mus som ikke koster skjorta (max ~400). Har sett på disse to: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2215628 http://www.prisjakt.no/product.php?p=1294068 Jeg foretrekker egentlig trådløs mus uten batterier, men ser at disse er dyrere. Hadde denne tidligere og var fornøyd så kan tenke meg noe i samme størrelse. Likte spesielt at den var trådløs og ikke brukte batterier. Åpen mot forslag både kablet og trådløst Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Razer Spectre II Razer DeathAdder Logitech G400 Trådløs mus + gaming hører ikke sammen hvis du skal spille noe som krever presisjon. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Corsair m65 er hands down en av de bedre mus jeg har lekt med (no pun attended). Razer ble for liten og softwaren gav meg mareritt. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Er veldig fornlyd med A4Tech bloody serien selv. - De koster veldig lite, og er veldig gode. - Har en V7 selv. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Corsair m65 er hands down en av de bedre mus jeg har lekt med (no pun attended). Razer ble for liten og softwaren gav meg mareritt. Razer Deathadder for liten? Du må jo ha enorme hender. Jeg har ganske store hender selv å synes Deathadder er helt perfekt. Softwaren er jo helt perfekt visst du bruker macro. Visst du må ta en clean install så er alt lagret i skyen, så du slipper å kødde med det igjen. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Corsair m65 er hands down en av de bedre mus jeg har lekt med (no pun attended). Razer ble for liten og softwaren gav meg mareritt. Razer Deathadder for liten? Du må jo ha enorme hender. Jeg har ganske store hender selv å synes Deathadder er helt perfekt. Softwaren er jo helt perfekt visst du bruker macro. Visst du må ta en clean install så er alt lagret i skyen, så du slipper å kødde med det igjen. Ja, jeg har ikke prøvd dem alle, så det ble litt upresist sagt av meg. Det er nettop den skybaserte softwaren jeg har problemer med. Veldig veldig mange som får coldboot problemer pga dette. Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg kan anbefale Zowie EC2. Vanskelig å gi en fasit. Det beste er å teste en mus før man kjøper. Eventuelt kjøpe flere mus samtidig, og sende tilbake dem du ikkje likte på returrett Bedre forslag finnes ikkje Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Jeg kan anbefale Zowie EC2. Vanskelig å gi en fasit. Det beste er å teste en mus før man kjøper. Eventuelt kjøpe flere mus samtidig, og sende tilbake dem du ikkje likte på returrett Bedre forslag finnes ikkje He he .. Egentlig et bra tips. Jeg lurer på hva f.eks returavdelingen på Komplett hadde tenkt når de får retur av 7 mus fra en ordre på 8. Kynisk tips, men lovlig. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Beste er å gå til en butikk å be om å få prøve ulike modeller, så går man på nett å bestiller fra den billigste butikken Lenke til kommentar
sevs Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Microsoft Basic Optical 1.0 Endret 15. juni 2014 av sevs Lenke til kommentar
johanf Skrevet 15. juni 2014 Del Skrevet 15. juni 2014 (endret) Jeg digger min(e) SteelSeries Kinzy V2 Pro Edition. De har ikke knapper på sidene, som kan være et minus for noen. De er vel også en smule mindre enn mange andre gamingmus på markedet. Endret 15. juni 2014 av johanf Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå