Gå til innhold

Rimelig mus til gaming

Anbefalte innlegg

Hei. Leter etter enn bra gaming mus som ikke koster skjorta (max ~400). Har sett på disse to: http://www.prisjakt.no/product.php?p=2215628

http://www.prisjakt.no/product.php?p=1294068

Jeg foretrekker egentlig trådløs mus uten batterier, men ser at disse er dyrere. Hadde denne tidligere og var fornøyd så kan tenke meg noe i samme størrelse. Likte spesielt at den var trådløs og ikke brukte batterier. Åpen mot forslag både kablet og trådløst :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Corsair m65 er hands down en av de bedre mus jeg har lekt med (no pun attended). Razer ble for liten og softwaren gav meg mareritt.

Razer Deathadder for liten? Du må jo ha enorme hender. Jeg har ganske store hender selv å synes Deathadder er helt perfekt. Softwaren er jo helt perfekt visst du bruker macro. Visst du må ta en clean install så er alt lagret i skyen, så du slipper å kødde med det igjen.

Lenke til kommentar

Corsair m65 er hands down en av de bedre mus jeg har lekt med (no pun attended). Razer ble for liten og softwaren gav meg mareritt.

Razer Deathadder for liten? Du må jo ha enorme hender. Jeg har ganske store hender selv å synes Deathadder er helt perfekt. Softwaren er jo helt perfekt visst du bruker macro. Visst du må ta en clean install så er alt lagret i skyen, så du slipper å kødde med det igjen.

Ja, jeg har ikke prøvd dem alle, så det ble litt upresist sagt av meg.

Det er nettop den skybaserte softwaren jeg har problemer med. Veldig veldig mange som får coldboot problemer pga dette.

Lenke til kommentar

Jeg kan anbefale Zowie EC2.

Vanskelig å gi en fasit. Det beste er å teste en mus før man kjøper. Eventuelt kjøpe flere mus samtidig, og sende tilbake dem du ikkje likte på returrett :D

Bedre forslag finnes ikkje ;)

He he .. Egentlig et bra tips. Jeg lurer på hva f.eks returavdelingen på Komplett hadde tenkt når de får retur av 7 mus fra en ordre på 8. Kynisk tips, men lovlig.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...