Andrull Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 KAn alle holde kjeft? De som klarer å svare seriøst, feel free. Hilsen TS. Herregud, dør av dere Anonymous poster hash: a5355...d64 Haha, litt av en type du er da. Litt god stemning og diskuteribg må du forvente når man har et så løst og lite interessant spørsmål. Du har da også fått haugevis av svar, så en skulle tro du var mer enn fornøyd. Nøyaktig hva man gjør er da så random at jeg ikke ser poenget. Mens de generelle er naturlig å dusje eller bedre hygienen på annet vis. 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 KAn alle holde kjeft? De som klarer å svare seriøst, feel free. Hilsen TS. Herregud, dør av dereAnonymous poster hash: a5355...d64 Haha, litt av en type du er da. Litt god stemning og diskuteribg må du forvente når man har et så løst og lite interessant spørsmål. Du har da også fått haugevis av svar, så en skulle tro du var mer enn fornøyd. Nøyaktig hva man gjør er da så random at jeg ikke ser poenget. Mens de generelle er naturlig å dusje eller bedre hygienen på annet vis. Fordi jeg er oppriktig nysgjerrig? Hvis du synes det er lite interessant, så la være. Hilsen ts Anonymous poster hash: a5355...d64 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 wow, du virker som en hyggelig person... tror ikke jeg ville ha dusja hvis jeg måtte på date med deg. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 wow, du virker som en hyggelig person... tror ikke jeg ville ha dusja hvis jeg måtte på date med deg. Jeg er ganske snill og hyggelig til vanlig. Anonymous poster hash: a5355...d64 1 Lenke til kommentar
Andrull Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 (endret) KAn alle holde kjeft? De som klarer å svare seriøst, feel free. Hilsen TS. Herregud, dør av dereAnonymous poster hash: a5355...d64 Haha, litt av en type du er da.Litt god stemning og diskuteribg må du forvente når man har et så løst og lite interessant spørsmål. Du har da også fått haugevis av svar, så en skulle tro du var mer enn fornøyd. Nøyaktig hva man gjør er da så random at jeg ikke ser poenget. Mens de generelle er naturlig å dusje eller bedre hygienen på annet vis. Fordi jeg er oppriktig nysgjerrig? Hvis du synes det er lite interessant, så la være. Hilsen ts Anonymous poster hash: a5355...d64 DIskusjonen i seg selv er lite interessant, så den har jeg heller ikke deltatt i. Slik ufyselig oppførsel derimot, det var litt overraskende og interessant nok til å reagere. Spesielt siden det virker som om samtlige har svart deg på spørsmålet ditt. Og da kom de sterke reaksjonene som lyn fra klar himmel at du kjefter ned alle som en, og ber dem om å holde kjeft. ^^ wow, du virker som en hyggelig person... tror ikke jeg ville ha dusja hvis jeg måtte på date med deg. Jeg er ganske snill og hyggelig til vanlig. Anonymous poster hash: a5355...d64 Og hva var det som gjorde denne situasjonen/diskusjonen så uvanlig, at du gikk helt bort fra denne snille og hyggelig personen og til noe helt annet? Endret 8. juni 2014 av Andrull Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 KAn alle holde kjeft? De som klarer å svare seriøst, feel free. Hilsen TS. Herregud, dør av dereAnonymous poster hash: a5355...d64 Haha, litt av en type du er da.Litt god stemning og diskuteribg må du forvente når man har et så løst og lite interessant spørsmål. Du har da også fått haugevis av svar, så en skulle tro du var mer enn fornøyd. Nøyaktig hva man gjør er da så random at jeg ikke ser poenget. Mens de generelle er naturlig å dusje eller bedre hygienen på annet vis. Fordi jeg er oppriktig nysgjerrig? Hvis du synes det er lite interessant, så la være.Hilsen tsAnonymous poster hash: a5355...d64 DIskusjonen i seg selv er lite interessant, så den har jeg heller ikke deltatt i. Slik ufyselig oppførsel derimot, det var litt overraskende og interessant nok til å reagere. Spesielt siden det virker som om samtlige har svart deg på spørsmålet ditt. Og da kom de sterke reaksjonene som lyn fra klar himmel at du kjefter ned alle som en, og ber dem om å holde kjeft. ^^ Ok. Anonymous poster hash: a5355...d64 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Jeg tror jeg skjønner hvorfor ts er så uerfaren på datefronten:o 2 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg har en sjekkliste som jeg alltid følger før en date, spesielt hvis den enten skal være hos meg, eller det er en viss mulighet for at den ender hjemme hos meg. Dusje. Pusse tennene. Ofre en geit til det flygende spagettimonsteret, vår elskede skaper. Rydder som gal i 5 minutter (dvs. trøkker alt rotet inn i et skap). Spiller Age of Empires 2: The Forgotten Empires litt for lenge. Dusjer, fordi det er varmt ute, og godstolen min med varmt teppe er midt i sola. Tar masse push-ups, for å pumpe opp brystkassa og bli så sliten at jeg skjelver i armene når jeg møter date'n. Dusjer igjen, siden jeg ble var av alle push-upsene. Får i meg litt næring. For eksempel min personlige favoritt, bringebærsyltetøy med havregrøt på. Pusser tennene igjen, siden jeg spiste (ja, jeg vet at det sliter unødvendig på tennene). Oppdager at jeg glemte å rydde spisebordet, og rydder det. Har sommerfugler i magen, så jeg går rastløst frem og tilbake og har god tid. Må stresse som gal for å rekke date'n, fordi jeg kastet bort tid på noe tull. Har en date. To scenarioer: Dersom date'n gikk bra, så bryr jeg meg ikke så mye om jente. Dersom date'n gikk til helvete er jeg plutselig hodestups forelska i jente. Hmm. Jupp. Mer eller mindre. 4 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 Jeg har en sjekkliste som jeg alltid følger før en date, spesielt hvis den enten skal være hos meg, eller det er en viss mulighet for at den ender hjemme hos meg. Dusje. Pusse tennene. Ofre en geit til det flygende spagettimonsteret, vår elskede skaper. Rydder som gal i 5 minutter (dvs. trøkker alt rotet inn i et skap). Spiller Age of Empires 2: The Forgotten Empires litt for lenge. Dusjer, fordi det er varmt ute, og godstolen min med varmt teppe er midt i sola. Tar masse push-ups, for å pumpe opp brystkassa og bli så sliten at jeg skjelver i armene når jeg møter date'n. Dusjer igjen, siden jeg ble var av alle push-upsene. Får i meg litt næring. For eksempel min personlige favoritt, bringebærsyltetøy med havregrøt på. Pusser tennene igjen, siden jeg spiste (ja, jeg vet at det sliter unødvendig på tennene). Oppdager at jeg glemte å rydde spisebordet, og rydder det. Har sommerfugler i magen, så jeg går rastløst frem og tilbake og har god tid. Må stresse som gal for å rekke date'n, fordi jeg kastet bort tid på noe tull. Har en date. To scenarioer: Dersom date'n gikk bra, så bryr jeg meg ikke så mye om jente. Dersom date'n gikk til helvete er jeg plutselig hodestups forelska i jente. Hmm. Jupp. Mer eller mindre. Det siste kulepunktet… HVORFOR? Forklar hvordan du tenker. Vil du ikke ha en jente som du føer kjemi med? hilsen ts Anonymous poster hash: a5355...d64 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ja. Imlek blir bevisst kun forelsket i kvinner som ikke liker han. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 (endret) Ikke så sjeldent fenomen å få forsterket en følelse av å ville ha noe når man ikke kan få det. Endret 9. juni 2014 av Gjest Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det siste kulepunktet… HVORFOR? Forklar hvordan du tenker. Vil du ikke ha en jente som du føer kjemi med? 4 Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Det siste kulepunktet… HVORFOR? Forklar hvordan du tenker. Vil du ikke ha en jente som du føer kjemi med? hilsen ts Anonymous poster hash: a5355...d64 Hei TS. Siden du spør så pent så kan jeg selvfølgelig forklare. Det er satt litt på spissen. Jeg har hatt et par... uheldige... relasjoner med et par damer som neppe kan beskrives som spesielt hensynsfulle. Av en eller annen uviss grunn så har jeg da selvfølgelig falt ganske kraftig for disse, og hatt små problemer med å komme meg over dem. Begge to var i løpet av de siste 18 månedene. Siden dette var forholdsvis korte greier så har jeg hatt god tid til å holde på med noen andre før, etter og mellom disse to jentene. Den generelle trenden har da vært at jeg har vært interessert i begynnelsen, men når disse jentene gjengjelder interessen så har min interesse falt ganske kraftig. Dette er selvfølgelig ikke noe jeg velger selv. Det er utrolig irriterende, veldig upraktisk og for å være helt ærlig så blir jeg litt deppa av å tenke på det. Det kan godt hende det er bare tilfeldigheter, og litt uflaks i det siste. Men på den andre siden så kan det være noen psykologiske mekanismer som gjør at jeg blir mer tiltrukket av de som behandler meg dårlig, eller jeg føler jeg må jobbe for å få. Eventuelt så innser jeg at det betyr at de har god smak. For å avslutte, et par råd til deg, TS. Det skader ikke å være høflig. Selv om dette er et anonymt forum, så er det et forholdsvis personlig tema du ber meg utbrodere om. Å legge til en høflighetsfrase som "kunne du tenke deg å forklare hva du tenker her?" eller bare et spørsmålstegn hadde jeg satt pris på. Nå bare forlanger du et svar. Itte trivelig. Freud kom med mye rart, men noe av det fornuftige han kom med var at vi mennesker ofte gjør ting uten at vi bevisste er klar over motivasjonene våre. Kjærlighetens spill er et av disse områdene. Man vet ikke alltid hvorfor man gjør eller føler det man gjør. Husk det. Ja. Imlek blir bevisst kun forelsket i kvinner som ikke liker han. Jupp! Det er så mye mer underholdende (for mine venner) når dette skjer! Litt for mange i min omgangskrets er i faste forhold, så da må jeg ta på meg ansvaret for å skape tragikomiske historier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå