Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

hva gjør gutter og menn før de skal på date?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+981234789

Bryr du deg ik om hvilke klær som du skal bruke? Eller å lukte godt? Verste jeg vet er når gutter ik gjør en innsats

Anonymous poster hash: a5355...d64

lukter godt etter jeg har dusja, og alle klær jeg har er kule, så ja.

dusje ta på klær, møte hu

Lenke til kommentar

Googler dama, googler andre damer, runker, dusjer. I den rekkefølgen.

Angående klær osv - I always look good. Det gjør jeg uansett om jeg skal på date eller skal kjøre over Vidda.

Endret av Sovehest
Lenke til kommentar

Aldri vært på en date i løpet av mine 32 år, har jo vært ute å spist og sånt med mine ekser så det er vel en form for date kanskje? Men har ikke vært på date med noen som jeg ikke allerede har vært sammens med.

Møtte som regel damer ute på byen eller på fest, så nå som jeg er blitt avholdsmann, så blir jeg nok forever alone ser det ut til.

Lenke til kommentar

Aldri vært på en date i løpet av mine 32 år, har jo vært ute å spist og sånt med mine ekser så det er vel en form for date kanskje? Men har ikke vært på date med noen som jeg ikke allerede har vært sammens med.

Møtte som regel damer ute på byen eller på fest, så nå som jeg er blitt avholdsmann, så blir jeg nok forever alone ser det ut til.

Der er vi i samme båt så du er ikke alene kompis.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789

Kan gå på date med deg men hvis du er som TS og krever at gutter gjør en innsats, så er vel det like greit

Lenke til kommentar

Jeg forventer ikke en striglet unghingst som ser ut som noe fra en moteblogg.

Alle som frequently leser mine poster vet jeg er mer enn happy med en noen lunde i form kropp, litt rufsete hår, tredagers skjegg og litt møkkete arbeidsbukse. Har du attpåtill en god godlukt på deg er jeg solgt.

Jeg er en ganske enkel ung kvinne.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...