Asbjørn T. Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Jeg har tenkt meg å kjøpe dette hovedkortet: epox EP8KTA3+ egentliger mitt spm. litt dumt, men passer det sammen med dette kabinettet som er: Chieftec DA-01B-D Dragon FullTower Grunnen til at jeg lurer på det er at hovedkortet er ganske lite i forhold til plassen inni kabinettet... Er takknemlig for svar. Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Quote: On 2001-10-19 14:44, Asbjørn T. skrev:Jeg har tenkt meg å kjøpe dette hovedkortet: epox EP8KTA3+ egentliger mitt spm. litt dumt, men passer det sammen med dette kabinettet som er: Chieftec DA-01B-D Dragon FullTower Grunnen til at jeg lurer på det er at hovedkortet er ganske lite i forhold til plassen inni kabinettet...Er takknemlig for svar. JA Lenke til kommentar
Arpy Skrevet 19. oktober 2001 Del Skrevet 19. oktober 2001 Kost heller på deg et CoolerMaster ATC-201. Litt stiv pris, men du kommer aldri til å angre :smile: PS: Spørs hvor stor grad av PC-entusiasme du har i deg :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå