1mathias8 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei! Jeg har en Playstation der jeg har problemer med at jeg ikke får lyd når jeg spiller. Derimot er det lyd i startmenyen når jeg slår den på. Dette er bare på et enkelt spill, men på TVen tror jeg. For det funker helt fint på en annen TV. Kan noen hjelpe meg? Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Under innstillinger står den sikkert på Dolby Digital, WMAPro eller noe slikt.Innstillinger, konsoll/system, lyd/audio, og velg stereo. Voila. Lyd på tv-en. Lenke til kommentar
1mathias8 Skrevet 7. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 7. juni 2014 Beklager, jeg utalte meg feil. Det er ikke et enkelt spill, men TVen. Har prøvd med flere spill, og da funker det heller ikke. Men hvis jeg bytter TV, fungerer det helt fint. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Antageligvis samme prosedyre. PS3 er satt til å bruke lydformater TV-en ikke støtter. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Ja, gå inn på PS3 sine innstillinger; lyd, og hak vekk alt utenom stereo.Så får du lyden tilbake. Se her, og fjern så mange haker som mulig. http://youtu.be/kgT8dFzfcSA?t=36s Lenke til kommentar
1mathias8 Skrevet 8. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2014 Takk for hjelpen begge to! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå