TheKims Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Hei. Kjøpte for en 3 måneders tid 2 stk sub forsterkere til å drive mine to 8" bass elementer. Disse er montert på siden av høyttalerene mine. For 2 dager siden tok den ene forsterkeren kveld å jeg hørte en sinnsykt høy bass lyd som antagelig førte til brent spole på bass elementet, kommer kun skurrelyd selv ved svakt volum. Har jeg noen rett til å få erstattet elementet som ble ødelagt? Helst bør jo begge byttes for å få lik lyd fra høyttalerene. Satt å så på Youtube klipp på TVen da dette skjedde å hadde helt normalt volum. Har holdt på med lyd og hjemmkino i over 15 år, så har god peiling på hva jeg holder på med. Noen som vet hvilke rettigheter jeg har? Kim-Stian Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Søk på følgeskade på forbrukertvistutvalget.no. Plenty av tilsvarende saker der. Jeg vil tro du ihvertfall får nytt basselement. Om du burde få to nye basselement, er vel diskutabelt. Jeg aner ikke... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå