Alias5623 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Jeg har fått veimerking maling på dekkene mine! Er det noen som kan hjelpe meg med noen tips om hvordan jeg kan fjerne det? Endret 6. juni 2014 av Alias5623 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det slites vekk etter litt kjøring. Lenke til kommentar
Alias5623 Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Ok, takk men burde jeg prøve og pirke bort noe av det? ( *dom blondine*) 1 Lenke til kommentar
CFM Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Regner med at det bare sitter på kjøreflaten på dekket og ikke på sidene? I såfall er det bare å kjøre og ikke bry seg om det. Synes du det ser ille ut på du gjerne prøve å pirke det vekk, men det slites fort vekk av seg selv (så sant det ikke er en svær klump som lager ubalanse da, men det skal svært mye til). Lenke til kommentar
K N Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det blir nok temmelig fort borte som andre sier Er ikke noe å tenke på! Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Slik blir det borte med en gang. 3 Lenke til kommentar
Alias5623 Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Ja det er bare på overflaten av dekkene Tusen takk for god hjelp alle sammen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå