Roar Kneppen Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Lamper Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. juni 2014 Del Skrevet 8. juni 2014 Kan ihvertfall skryte av dine innspill. Syne ofte du leverer gode kreative bilder. Dette er i utgangspunktet et stilig motiv, men jeg prøver meg på litt pirk:-) Stolpene heller innover i bildet. Hadde kanskje og gitt det en litt varmere fargemetning. Hadde nok enten løftet eller senket kameraet litt pga. den nest ytterste stolpen til venstre. Tror det hadde blitt bra hvis du bare hadde fått stolpene til høyre med på bildet. Da hadde blikket vandret gjennom bildet før du kom til "pointet" (siden vi leser/ser fra venstre mot høyre) Dette var et forsøk fra en sann amatør på litt konstuktiv bildekritikk...... Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juni 2014 I og med at hellingen er symmetrisk og en følge av vidvinkelavvik lot jeg det være slik. Nå har jeg flere slike bilder så her er valgt noe annerledes enn de andre. Et år tidligere hadde jeg også tatt flere slike som du finner i mappa "Lanzarote 2012" hvis du går til http://WWW.pbase.com/kneppen Ikke akkurat viktige bilder disse, men jeg er nå altetende hva foto og ting som har sitt utspring i nettopp det så det blir mye rart. Roar Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Ikke viktige bilder kan være flotte de og:-) Din "appetitt" innen foto, ser jeg på som en styrke. (Og min vokser stadig...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg