V. Haugen Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Søkte i restaurantanmeldelsene etter kvalme og diaré, og fikk napp.Oppdaget matforgiftning med hjelp fra Yelp Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det bilde der var skikkelig ekkelt syns jeg, hva er det hvite? Lenke til kommentar
Torkveen Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det bilde der var skikkelig ekkelt syns jeg, hva er det hvite? Ser ut som dressingen mcdonalds bruker i sine kyllingburgere.. veldig kvalmt Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Det bilde der var skikkelig ekkelt syns jeg, hva er det hvite? Ser ut som dressingen mcdonalds bruker i sine kyllingburgere.. veldig kvalmt Ugh ja, er nesten slik jeg føler meg må brekke meg. Tanken på at i usa så er det mange som spytter i burgeren gjør det enda kvalmere Lenke til kommentar
Djn Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Det bilde der var skikkelig ekkelt syns jeg, hva er det hvite?Ser ut som dressingen mcdonalds bruker i sine kyllingburgere.. veldig kvalmt Ugh ja, er nesten slik jeg føler meg må brekke meg. Tanken på at i usa så er det mange som spytter i burgeren gjør det enda kvalmere Det høres veldig ut som en vandrehistorie? (Type "det har faktisk skjedd en gang eller to, men på merkelig vis kjenner nå alle noen som kjenner noen som...") Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Jeg har vanskelig for å tro at det spyttes mer i burgere i USA enn noe annet sted gitt. Og jeg har egentlig vanskelig for at det spyttes i burgere i særlig grad noe sted. Det er sånn vi sa til hverandre når vi var fjorten... 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 13. juni 2014 Del Skrevet 13. juni 2014 Det bilde der var skikkelig ekkelt syns jeg, hva er det hvite?Ser ut som dressingen mcdonalds bruker i sine kyllingburgere.. veldig kvalmt Ugh ja, er nesten slik jeg føler meg må brekke meg. Tanken på at i usa så er det mange som spytter i burgeren gjør det enda kvalmere Det høres veldig ut som en vandrehistorie? (Type "det har faktisk skjedd en gang eller to, men på merkelig vis kjenner nå alle noen som kjenner noen som...") Vi hadde om det på videregående i en time engang, han sa at når sjefen er hard og urettferdig mot dem lar dem det gå utover burgerne med å spytte på dem Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg