Jan-Henning Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Har prøvd å laste www.behance.net i det siste.Har funka før, men i dag bestemte den seg for å ikke fungere.Her er sånn den ser ut når jeg prøver å laste den:Fungerer ikke i andre browsere som IE, Mozilla.. Jeg bruker Chrome.Har prøvd å cleare cache/cookies, endre privacy settings osv. Lenke til kommentar
sevs Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Problemet ligger nok ikke hos deg. Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Fungerer her. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Funker her. En fin tommelfingerregel er å sjekke sider som http://www.downforeveryoneorjustme.com/ for om du er utsatt, eller om siden er nede. Du kan dog prøve å refreshe DNS ved å bruke disse kommandoene i CMD (for å åpne CMD trykker du windowstasten + R, og skriver inn CMD): ipconfig /release ipconfig /renew Det kan noen ganger være at det ligger i DNS, og eller noe i den gata, da er det en kommando du kan bruke. Endret 6. juni 2014 av Slettet-x7D6du0Hjb Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dersom han skal refreshe DNS cachen som ligger på maskinen er det ipconfig/flushdns som skal brukes. 2 Lenke til kommentar
Jan-Henning Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Ser ut som problemet har fiksa seg selv. Fungerer nå når jeg sto opp. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Fungerer nå når jeg sto opp. Kanskje du bare drømte? 2 Lenke til kommentar
Jan-Henning Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 Fungerer nå når jeg sto opp. Kanskje du bare drømte? Kan være. He he Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå