Freestyler^ Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 f.eks denne Ncool Rev. 3.0 EX vannkjølingspakke www.netconnection.no (fikk ikke noe url :S ) passer dette settet til mitt HK ? kan ikke noe med vann kjøling i d hele tatt :-? Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vt kk hlt hv d mnr... kn d frklr ltt nrmr? Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 jaha ? :o Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vt kk hlt hv d mnr...kn d frklr ltt nrmr? nå skal jeg prøve å oversette: vet ikke helt hva du mener... kan du forklare litt nermere? blei faktisk rett! 8) DrDoogie: prøv å vær litt seriøs da (spm var litt dårlig formulert i forhold til tittel, men du kan i allefall vise at du kan skrive orntli(makan til dysleksi )) Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vt kk hlt hv d mnr...kn d frklr ltt nrmr? Vær nå litt mer seriøs.. han skriver da ikke så mye feil. Tilbake til saken: Du kan bruke peitier dersom du har: Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vt kk hlt hv d mnr...kn d frklr ltt nrmr? nå skal jeg prøve å oversette: vet ikke helt hva du mener... kan du forklare litt nermere? blei faktisk rett! 8) DrDoogie: prøv å vær litt seriøs da (spm var litt dårlig formulert i forhold til tittel, men du kan i allefall vise at du kan skrive orntli(makan til dysleksi )) På seg selv kjenner en andre Men jeg er selvfølgelig helt enig, SMS lingo har INGENTING på dette forumet å gjøre. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 synes ikke det der kvalifiserer til sms språk en gang Simen1 ga ett godt svar! hør på han Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Ja beklager, d er bare d at jeg faar slike nazistiske rettskrivings-kramper i ny og ne. D er d slik at jeg henger meg saerlig opp i bruken av 'd' som forkortelse for "det", eller var d "da", eller "de" eller whootever. Men "ae", "oe", og "aa" er jo ogsaa fine glasshus. Lenke til kommentar
Freestyler^ Skrevet 14. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2003 takk for svar fra simen.. skal prøve og ikke skrive "d" istedenfor "det" :oops: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå