myepenger Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Heisann. Jeg lurer på om noen av dere har noen forslag? For et par tre år siden arvet jeg en god slant med penger, og har jobbet med opp med aksjer osv - så penger og egenkapital på lån, forsikring og slike ting har ikke vært noe problem! Jeg har hatt endel biler - men hva skal jeg velge nå? -Tips! Først hadde jeg en Volvo 740 TIC 1990 - Ødela den. (2 uker) Så hadde jeg en Nissan gtR Black Edition 2010 - Artig bil - men følte for utbytte etter et par mnd. - hadde en plan om å bli voksen... sånn gikk det... Så jeg kjøpte meg en Volkswagen Passat Alltrack 2012 - Tenkte som sagt at jeg skulle bli voksen - men det var ingen morro i det. (2 mnd) Kjøpte deretter en nissan skyline R33 - Men solgte den for en god pris et 3 uker senere - som banebil Kjøpte da en Nissan SKyline R34 "99 mod" - krasja den. Jeg har nå stående en - Mercedes E500 1995 mod - Kul bil som blander seg inn i mengden frem til man trykker på høyre pedalen. - Ferrari Dino - mye småplukk som må fikses - har fått gode bud på den - Porsche 911 Targa - Var kult de første 2 ukene - Mercedes S500 2002 mod for stor og tung - henger etter i svingene - Lotus Evora - Gøy bil, men har fått gode tilbud på den - spesiell farge - lime grønn. - Toyota Mr2 - Kjøpte på fylla av en ellerannen dum grunn - BMW 2002 Turbo - Artig med veteranbil som er litt futt i - BMW 2002 Tii - Er en kamerat som hadde samme så da måtte jeg også ha en. - Subaru BRZ - De er gode og sladde med for en billig penge + at de går ganske godt. Også er det jo artig å ha en bil det ikke er så nøye med som venner og familie kan låne Har da nå fått bud på de aller fleste (selges via utlandet grunnet av best pris) Men er det noen som har tips og råd til hva jeg kan kjøpe videre, noe jeg kan ha det morro med, som går godt, er 4trekk eller baktrekk. Ikke tenk på pris... Har kikket på kønigseg men blir dumt og bruke såpass mye penger på bil når han har et hus og en båt(viknes 1080) som skal holdes Endret 5. juni 2014 av myepenger Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Med den listen av biler, og når du nevner at BRZ går godt med sin boxer uten turbo og 200hk, så skjønner man lett trollingen Lenke til kommentar
PanserJohan Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 hehe... Bruker heter "myepenger" og har ett innlegg... "Forsikring er ikke noe problem" Om bruker ikke er altfor gammel, eller ikke har en glimrende trackrecord, veit jeg at å forsikre: Ferrari Dino, Nissan Skyline osv, er vanskelig. Nærmest umulig. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 9. juni 2014 Del Skrevet 9. juni 2014 Om bruker ikke er altfor gammel, eller ikke har en glimrende trackrecord, veit jeg at å forsikre: Ferrari Dino, Nissan Skyline osv, er vanskelig. Nærmest umulig. Her er trikset å registrere på firmaet sitt.. Skaper noen utfordringer skattemessig, men gjør forsikring enkelt og billig. Nå tror jeg ts er et troll jeg og, men i motsatt tilfelle har Brabus lagt sine klamme hender på E63 AMG, de tar ut 800hk mener jeg det var.. Og man får garanti på bilen. Bertel O. Steen Autostern er riktig sted å stille spørsmål.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå