mongojarle Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Heisann, Jeg har en Dell Latitude E6530 med Win7. Når jeg kobler en nettverkskabel til PC'en, så blir det trådløse nettverkskortet deaktivert. Eller, den mister ihvertfall trådløse forbindelsen, og ikke mulig å få på igjen. Drar jeg ut nettverkskabelen, så kommer det trådløse tilbake. Er det mulig å endre denne oppførslen? Jeg kobler meg ofte til PLS'er med kabel, og det hadde vært greit å hatt internett samtidig som man overvåket eller logget PLS'en. Har letet gjennom innstillingene på nettverkskortene, men finner ikke noe som kan ha noe med dette å gjøre. Lenke til kommentar
xExodusx Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 dette har somregel med strømsparing og gjøre, se under strøm/power på kontrollpanelet Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Ja, det har jeg også tenkt på... Men har satt Wireless til maximum performance i Power Options. Og i driveren i Device manager har jeg satt at PC'en ikke får lov til å skru av enheten (WiFi-kortet) for å spare strøm. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 På alle HP-laptops jeg har hatt er det noe som heter WLAN Switching i BIOS. Når jeg har denne på, slår PCen automatisk av WiFi-HW når jeg kobler til en LAN-kabel, WiFi-LED skifter fra blå (på) til gul (av). Når den er av, får jeg begge nettene aktive samtidig. Lenke til kommentar
mongojarle Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 (endret) Aha... er masse innstillinger i BIOS på denne vet jeg... Skal ta en titt der nå. EDIT: Ja, det var jo en slik innstilling der, men den står av allerede. Men allikavel skrur den av WiFi når jeg kobler til kabel altså.. Endret 6. juni 2014 av mongojarle Lenke til kommentar
DellCare Skrevet 10. juni 2014 Del Skrevet 10. juni 2014 Hej mongojarle Jeg har fundet denne tråd på Intels forum, som muligvis kan hjælpe dig: http://intel.ly/1kWfpy5 Med venlig hilsen Karina Hansen Dell | Social Media & Communities Professional Følg os på Twitter: @DellLytter Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå