Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Ser det kommer haugevis av spamboter som linker til adult love siden, begynner å bli skikkelig plagsomt, hvorfor er det plutselig så mange nå? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Si det. Det kom like plutselig på oss som deg. Vi hadde en lignende periode for noen år siden. Da blei det satt i gang noen mottiltak som hjalp veldig. Veit ikke akkurat hva som blei gjort da, men botene har tydeligvis funnet en vei rundt det. Jeg regner med TSP og gutta på teknisk avdeling jobber med en løsning. I mens får vi vanlige mods rydde opp så fort vi ser det og utestenge botene fortløpende. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hjelper det at jeg rapportere de spam innleggene hver gang jeg ser det? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvis ingen rapporterer er vi avhengig av at vi tilfeldigvis kommer over det. Så, ja, rapporter så fort du ser noe. Renner stort sett inn masse rapporter når de er aktive da. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Så er det flere brukere som har reagert og rapportert? Siden det er samme nettside som blir linket så antar jeg det er en reklamisør som prøver å få flere medlemmer Lenke til kommentar
Quote Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er flere brukere som har rapportert den samme spamboten, ja. Det er bedre med én rapport for mye enn én for lite. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Kan ihvertfall garantere at den nettsida ikke har blitt noe mer populær av dette Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå