Gå til innhold

Norge - Verdens beste land eller ikke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Du kan kanskje innrømme at det er noe bra i Norge, tross alt?

Fantastisk natur!

 

Alt i norge er bra, du kan gjerne flytte utenlands, for eksempel til irak eller usa og så komme tilbake når du innser hvor crappy andre land faktisk er ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Alt i norge er bra

... for deg men ikke for meg, derfor bor du der mens jeg flyktet derfra.

 

For meg, for menn, for kvinner, for barn og alle andre utenom deg. Visst du ikke ser hvor bra norge er så er det kanskje like greit du holder deg langt unna, det siste vi trenger er en til som trash talker vårt flotte og verdens flotteste og vakreste land...

 

"Alt er bra i Norge"

 

...for dem som ikke liker personlig frihet med påfølgende ansvar...

Haha tulle innlegg, ta mitt råd hr airbuzzy. Bo i irak 1 år og kom tilbake og fortell meg hvor dårlig norge er ;)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

 

Alt i norge er bra

... for deg men ikke for meg, derfor bor du der mens jeg flyktet derfra.

For meg, for menn, for kvinner, for barn og alle andre utenom deg...

... og tusenvis av andre som forlater Norge hvert eneste år ;)

 

Folk som planlegger terror mot norge som drar til irak og kommer tilbake, nei du kan ikke være seriøs. Jeg nekter å tro noen kan si slike ting som deg. Har du noen anelse hvilken luksus vi har i norge sammenlignet med andre land?

 

Du får det ikke bedre i noen andre land...

Lenke til kommentar

 

Du får det ikke bedre i noen andre land...

 

Vel, noen mener faktisk det.

Og jeg synes de skal få lov til det; faktisk få lov til å ytre det så andre hører det.

Og vil de dra et annet sted, så bør de få lov til det uten å bli "belæret" huden full av noen som mener noe annet. Jeg satte stor pris på å slippe denslags da jeg i sin flyttet utenlands. Jeg oppdaget fort at en del ting var bedre i det landet jeg bodde, men gud bedre hvor jeg savnet det norske byråkratiet ...

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Skal se, om noen måneder kommer skatteflyktning til å komme krypendes tilbake her når han innser hvor godt vi har det :)

 

Kanskje like greit at flest mulig flytter utenlands slik dem skjønner verdien av luksusen i norge. Bare se hvordan fengslene ser ut

Lenke til kommentar

Morsomt at noen kan forgude det Norske sosialdemokratiet så til de grader. Det er knapt noe som ikke er regulert i dette landet... Å ha det matriellt fra, er ikke ensbetydende med frihet slik jeg opplever det.

 

...ja, bare se hvordan fengslene ser ut. Gjør landet til en kjeltringmagnet.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Skal se, om noen måneder kommer skatteflyktning til å komme krypendes tilbake her når han innser hvor godt vi har det :)

Etter tiår i utlandet skulle jeg komme "krypende" tilbake til Norge om noen måneder fordi ....?

 

Nei dette blir bare dumt, føles som jeg snakker til en vegg...

 

Om du ikke klarer å se verdien her så be it. Ta gjerne en tur innom fengslet der du bor og se hvor mye luksus det er...

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Morsomt at noen kan forgude det Norske sosialdemokratiet så til de grader. Det er knapt noe som ikke er regulert i dette landet... Å ha det matriellt fra, er ikke ensbetydende med frihet slik jeg opplever det.

 

...ja, bare se hvordan fengslene ser ut. Gjør landet til en kjeltringmagnet.

Tulle innlegg, norge er bedre enn alle andre land, dra til irak og se selv hvor mye bedre norge er enn de toske landene...

 

Visst du ikke tror at norske fengsel er luksus så har du ikk sett det...

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Skal se, om noen måneder kommer skatteflyktning til å komme krypendes tilbake her når han innser hvor godt vi har det :)

Etter tiår i utlandet skulle jeg komme "krypende" tilbake til Norge om noen måneder fordi ....?

Nei dette blir bare dumt, føles som jeg snakker til en vegg...

 

Om du ikke klarer å se verdien her så be it. Ta gjerne en tur innom fengslet der du bor og se hvor mye luksus det er...

Jeg har ingen tvil om at Norge er ett bedre sted for kriminelle enn her jeg er nå. Dog, det har ingen relevans for meg, selv om jeg kan se at de kriminelle nok vil anse dette som viktig. Endret av Skatteflyktning
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Er du potte tett Winza? Leser du hva jeg skriver? Klarer du å bruke flere stråmannsargumenter? Selvsagt er jeg klar over at Norge er "bedre" enn Irak, men at Norge er "best er ingen fasit. Det kommer ann på hva enkeltindividet verdsetter.

 

Jeg er fullstendig klar over at Norske fengsler er luksus, og det tiltrekker seg kriminelle. Straff skal være straff.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Er du potte tett Winza? Leser du hva jeg skriver? Klarer du å bruke flere stråmannsargumenter? Selvsagt er jeg klar over at Norge er "bedre" enn Irak, men at Norge er "best er ingen fasit. Det kommer ann på hva enkeltindividet verdsetter.

 

Jeg er fullstendig klar over at Norske fengsler er luksus, og det tiltrekker seg kriminelle. Straff skal være straff.

Jeg var halvt tett i ene øra mi for noen måneder siden men thats it

 

Kommentarene dine her er rett og slett teite, norge er best. Og det er sant. Om man er uenig kan man godt flytte til andre land og oppleve hvor mye mindre behagelig det er der

 

Mulig man kan pense debatten tilbake til http://en.wikipedia.org/wiki/Nootropic

Haha jeg tror du er på noe jeg, jeg og mange har reagert kraftig på alle de uttalelsene dine her og den andre tråden. Er du bare ute etter å krangle mest mulig?

 

 

 

 

Skal se, om noen måneder kommer skatteflyktning til å komme krypendes tilbake her når han innser hvor godt vi har det :)

Etter tiår i utlandet skulle jeg komme "krypende" tilbake til Norge om noen måneder fordi ....?

Nei dette blir bare dumt, føles som jeg snakker til en vegg...

 

Om du ikke klarer å se verdien her så be it. Ta gjerne en tur innom fengslet der du bor og se hvor mye luksus det er...

Jeg har ingen tvil om at Norge er ett bedre sted for kriminelle enn her jeg er nå. Dog, det har ingen relevans for meg, selv om jeg kan se at de kriminelle nok vil anse dette som viktig.

 

Er du full? Norge er ikke et bedre sted for kriminelle, vi har strengere regler her, og et skikkelig rettsystem, ikke slik som kongo og de landa...

 

 

 

Edit: Takk til moderator som splittet denne ut til egen tråd så vi kan diskutere uten å spore av den andre tråden :)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Er du full?

Nei, desverre har jeg ikke engang tatt en øl på godt over en måned.

 

Norge er ikke et bedre sted for kriminelle, vi har strengere regler her, og et skikkelig rettsystem, ikke slik som kongo og de landa...

Er du samme personen som skrøt av de flotte fengslene i Norge litt over?

 

Spørs hvilken tråd? Det må isåfall ha vært forrige omgang jeg var her ala tidlig 2014 eller før. Nå de siste månedene er det bare med deg her i tråden jeg har skrytt av fengslene i norge. Men seriøst det er jo luksus, man har tv, god seng, får godt mat og blir tatt hand om. I usa har man gitter og det er store rom med hver fengselscelle ved siden av den andre. Prison break er et flott eksempel på hvor ille de værste fengslene er. Også i norge har man ikke dødsstraff og man kan ikke få mer enn 21 år. Norge er ganske luksusirøs når du tenker over det :)

 

Jeg har aldri drukket øl før

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...