Sim11 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hei. Jeg vil lage et helt greit gaming-setup på rommet mitt. Vi har diverse PC-skjermer som funker, så jeg tenkte at det er en snarvei å bruke det, isteden for å kjøpe en flatskjerm til 1.500 ,- Så, hva må jeg ha på PC'en (innganger osv..) for at det skal gå? Åssen ledninger må jeg ha? Noen som kan gi en detaljert forklaring på om det er mulig og hvordan eventuelt? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hei. Jeg vil lage et helt greit gaming-setup på rommet mitt. Vi har diverse PC-skjermer som funker, så jeg tenkte at det er en snarvei å bruke det, isteden for å kjøpe en flatskjerm til 1.500 ,- Så, hva må jeg ha på PC'en (innganger osv..) for at det skal gå? Åssen ledninger må jeg ha? Noen som kan gi en detaljert forklaring på om det er mulig og hvordan eventuelt? Altså, jeg antar at du vil koble ps3´en til en pc skjerm og ikke selve pc´en... Da trenger du kun hdmi fra ps3 til pc skjermen Lenke til kommentar
Sim11 Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Ja, jeg vil spille playstation på pc-skjermen, PC-skjerm = akkurat som tv skjerm hvis du skjønner. Jeg vil bruke det på samme måte Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Ja, jeg vil spille playstation på pc-skjermen, PC-skjerm = akkurat som tv skjerm hvis du skjønner. Jeg vil bruke det på samme måte Ja, da er det bare å bruken hdmi kabel. Du vil ikke få noen lyd, med mindre det er innebygde høytalere i pc skjermen. Så skal du ha lyd må du vel kjøre optisk lydkabel fra ps3 til en recievere eller no lignende Endret 5. juni 2014 av Deivid_1337 Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Eller bare kjøp et trådløst headsett for PS3en. Har gjort det samme, har to 27" Asus skjermer og den ene har jeg koblet opp en PS3 til. Prøvde å koble opp PS3en til lydkortet på pcen med en optisk kabel og uansett hva jeg testet av innstiller på PS3en så klarte jeg ikke å få lyd Googlet litt (les MYE) og fant ut at det var flere som hadde greit med problemer med å få overført lyd via optisk kable når man brukte hdmi for å overføre bilde. Så løsningen for meg ble å kjøpe det gamle utgaven av dette headsett. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå