T.F.T Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Jeg får snart min nye pc med skjermkort med dvi utgang og vga utgang tilsendt til meg. Har hørt at det blir bedre bilde ved å bruke vgi-kabel i stedet for ``vanlig`` vga kabel. Stemmer dette? Lønner det for meg som skal bruke pc-en til mye spill og som gjerne vil ha best mulig bilde, å kjøpe en dvi-kabel? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Dersom skjermen har DVI inngang så er det anbefalt å bruke denne ja. DVI inngang finner du på de fleste LCD skjermer, men den finnes ikke på CRT (vanlige) skjermer. Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 hvis du har en lcdskjerm, med dvi inngang, ville jeg brukt dvi kabel, men for vanlige skjermer er det som sagt ingenting som heter dvi av den enklere grunn at det ikke er vits å sende signalene digitalt til en analog skjerm Lenke til kommentar
Blib Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 DVI er *KRAFTIGT* mye bedre ja. Du vil merke forskjell hvis du prøver begge, spesielt kanskje på scrolling av tekst i websider, men også i spill, bilder og alt annet... Klarhet for eksempel. Eller fargegjengivelse. Alt som er viktig Lenke til kommentar
Lch Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 DVI er leet. Gå for det. Og det er vel D-SUB du tenker på. </pedant, med forbehold> Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå