Unknownuser Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hei! Jeg er veldig usikker på hvilken karakter jeg faktisk fikk. Det hørtes ut som sensor sa at jeg fikk 6'er, men så har jeg fundert lenge på det og lurer på hvordan jeg kan ha klart å få 6er når folk som vanligvis er bedre enn meg fikk mye dårligere. Derved lurer jeg på om det er noen steder man kan sjekke hva man faktisk fikk? Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Rart at du ikke fikk vite det etter at eksaminasjonen var over. Trodde det var vanlig. Lenke til kommentar
Unknownuser Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg fikk vite karakteren muntlig, fikk ikke noe ark der det stod eller vite noe annet. Så det var kun den gangen, den ene gangen. Lenke til kommentar
BendikH Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Du kan vel se det på skolearena, men du må vente til det er publisert. Vet ikke når det skjer, men regner det er før 20. juni. Ellers så skal det stå på vigo.no også, tror jeg. Lenke til kommentar
Cobos Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Du kan vel se det på skolearena, men du må vente til det er publisert. Vet ikke når det skjer, men regner det er før 20. juni. Ellers så skal det stå på vigo.no også, tror jeg. Dette er allerede ført i SATS eller det skolekaraktersystemet heter antagelig samme dag. Dermed går du på kontoret på skolen og spør pent skal de kunne slå det opp for deg, eller du kan høre med mentor/klasseleder om h*n kan finne det for deg. Cobos Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå