lion22 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg fikk en treff med ei søt jente på tinder- vi skrev bare litt på 2 kvelder begge kveldene veldig sent, i dag tenkte jeg å spørre hun ut. Jeg er 20 hun var 17 , hun virket interissert og vi flørta og snakka litt dirty, men nå i stad sendte jeg melding hilset. Tror at hun har slettet meg, var jeg sent ute nå? For langsom sikkert, tenkte å ta det rolig å bli kjent først. Men wtf var det. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er et hav av jenter (og særlig de yngre, kan jeg tenke meg) som bare er på Tinder for å få litt gratis og uforpliktende positiv oppmerksomhet. Så fort det er tegn til seriøsitet fordufter de, eller drar det ut så langt de kan. Jeg tør gjette på at hun var en av dem. Flere av disse enn det er seriøse jenter på Tinder, virker det som. 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tja, har nå møtt en del 18-åringer fra tinder jeg...... dem er ofte litt nølende pga aldersforskjell men dem har jo lyst så det går somregel i orden. Tinder har gjort at jeg for første gang siden jeg var 18 selv, har nå jevnlig sex med jenter i den alderen igjen, og det er helt fantastisk digg. Er alltid påpasselig med å klargjøre at det bare er sex da, det synes dem er helt greit og spennende somregel men en som er eldre /mann 26 Anonymous poster hash: 39d0a...bf2 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå