Gå til innhold

er tribal tattovering harry ?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nei, mange er bra. Og det spørs om DU selv liker det. Pointet med tattoveringer er jo at det skal reflektere deg som person.

 

Jeg har selv tribal på ryggen som strekker seg over skuldrene. Liker den godt, hatt i 10 år nå. Har tegnet/designet selv, og tattoo artisten gjorde litt justeringer her og der som resulterte i det jeg har idag.

 

Jeg personlig ville ALDRI spurt andre folk hva de synes om X type tattoo. Det kan bare lede til tvil, og mulig anger.

 

Kjør på det som DU liker og hva dine interesser er. Gi faen hva andre sier. Personer som sier at X type tattoo er harry er personer som er veldig opptatt over mote og hva andre synes.

 

Eneste som jeg egentlig ikke liker er standard "katalog" tattoo.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mange er av oppfattelsen av at det er harry, men det har strengt tatt mykje med kva slags tatovering du tar. Tribal er litt harry fordi det er svært mange som har nøyaktig den samme utan å ha noken djupare meining bak den. Men personleg så meiner eg at du bør finne balansen mellom det som er så mainstream at alle har det, og desse "sjå på meg, eg er så unik" tatoveringene.

 

Ikkje velg ei tatovering som gjer at du ser heilt ut som alle dei andre i saudeflokken, det ser berre teit ut. Men ikkje tatover ein masturberande budda-figur med glitterblekk på brystkassa fordi du er så jævla unik heller.

 

Finn deg ein personleg still som ligg mellom ytterpunkta slik at du kan vise til at du er unik, utan å være idiot.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...