texos Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 eg lurer på om tribal tatto er harry, er det noen som kan svare meg på det ? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Nei, mange er bra. Og det spørs om DU selv liker det. Pointet med tattoveringer er jo at det skal reflektere deg som person. Jeg har selv tribal på ryggen som strekker seg over skuldrene. Liker den godt, hatt i 10 år nå. Har tegnet/designet selv, og tattoo artisten gjorde litt justeringer her og der som resulterte i det jeg har idag. Jeg personlig ville ALDRI spurt andre folk hva de synes om X type tattoo. Det kan bare lede til tvil, og mulig anger. Kjør på det som DU liker og hva dine interesser er. Gi faen hva andre sier. Personer som sier at X type tattoo er harry er personer som er veldig opptatt over mote og hva andre synes. Eneste som jeg egentlig ikke liker er standard "katalog" tattoo. Endret 5. juni 2014 av AvidGamer 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Twinflower Skrevet 5. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2014 15 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Kort svar: Ja Lengre svar: Ja, absolutt 5 Lenke til kommentar
texos Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 lure bare på det siden eg har ein venn som som klager på at vi er harry men så har hann tribal tattovering selv Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Jeg håper at de som svarer ja ikke har sjernetattiser Passer det til personligheten, så er det bare å kjøre på synes jeg. Ellers er jeg helt enig i det AvidGamer skriver. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Alle tattiser er harry. Tribal er verst, jeg antar at alle menn med tribal stemmer frp, ikke leser bøker og sloss hver helg. Samt at de banker damer. Damene er bare dumme. 4 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-182691 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 harryharryharryharryharryharryharryharryharryharryharryharryharryharry Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Like harry som maori, piggtråd og stjerner overalt. Og kinategn. Men det er min personlige mening, og du skal få lov til å ha din egen. Sikkert mange som synes at dragen jeg har på overarmen også er harry. Lenke til kommentar
mandela Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Alle tattiser er harry. Tribal er verst, jeg antar at alle menn med tribal stemmer frp, ikke leser bøker og sloss hver helg. Samt at de banker damer. Damene er bare dumme. http://snl.no/harry Så er det det med hvem som "har makten" til å definere hva som faller inn under denne stigmatiserende betegnelsen. Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Dumt spørsmål. Selvsagt er det styggt og harry. 1 Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Mange er av oppfattelsen av at det er harry, men det har strengt tatt mykje med kva slags tatovering du tar. Tribal er litt harry fordi det er svært mange som har nøyaktig den samme utan å ha noken djupare meining bak den. Men personleg så meiner eg at du bør finne balansen mellom det som er så mainstream at alle har det, og desse "sjå på meg, eg er så unik" tatoveringene. Ikkje velg ei tatovering som gjer at du ser heilt ut som alle dei andre i saudeflokken, det ser berre teit ut. Men ikkje tatover ein masturberande budda-figur med glitterblekk på brystkassa fordi du er så jævla unik heller. Finn deg ein personleg still som ligg mellom ytterpunkta slik at du kan vise til at du er unik, utan å være idiot. Lenke til kommentar
_dundun_ Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Strengt tatt er tatoveringer med "dyp personlig mening" det mest harry og irriterende av alt. 3 Lenke til kommentar
wampster Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 jeg antar at alle menn med tribal stemmer frp, ikke leser bøker og sloss hver helg. Samt at de banker damer. Damene er bare dumme. Liker folk med sarkastisk humor. Ikke alltid like lett å forstå på nettet, men her var det enkelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå