Niklasp Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Denne appen forteller deg nøyaktig hvor mye tid du kaster bort hver dag.Er du avhengig av mobilen din? Lenke til kommentar
Pinng Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Og hvem selger de denne informasjonen til? 3 Lenke til kommentar
CasterAnd Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 3 timer? Så lite. *griner* Lenke til kommentar
Joachim93 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det må vel kreve mye strlm Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hm, enda et triks fra apple for å bevise at folk bruker apple mest? Aner noe underlig her... Uansett, jeg må nok si meg hekta på iphonen min, bruker den hver dag Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er jo nesten litt skremmende all denne mobilbruken. Se rundt deg neste gang du er på bussen, kjøpesenteret, puben. Hvor mange som har trynet planta nedi denne mobilen sin. Mange av de har sikkert hele livet sitt innpå den. Hvor interessant kan det være som står på en knøttliten skjerm egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er jo nesten litt skremmende all denne mobilbruken. Se rundt deg neste gang du er på bussen, kjøpesenteret, puben. Hvor mange som har trynet planta nedi denne mobilen sin. Mange av de har sikkert hele livet sitt innpå den. Hvor interessant kan det være som står på en knøttliten skjerm egentlig? Spill, sms, ringing, facebook, you name it Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hm, enda et triks fra apple for å bevise at folk bruker apple mest? Aner noe underlig her... Uansett, jeg må nok si meg hekta på iphonen min, bruker den hver dag Les artikkelen igjen. Appen finnes kun til Android. 3 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hm, enda et triks fra apple for å bevise at folk bruker apple mest? Aner noe underlig her... Uansett, jeg må nok si meg hekta på iphonen min, bruker den hver dag Les artikkelen igjen. Appen finnes kun til Android. Hva har det med saken å gjøre? Høres rart ut at du sier appen kun finnes til android. App er jo apple sitt så det er naturlig iphone skal ha det Uansett så sier jeg bare jeg er hekta slik som artikkelen spør Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hm, enda et triks fra apple for å bevise at folk bruker apple mest? Aner noe underlig her... Uansett, jeg må nok si meg hekta på iphonen min, bruker den hver dag Les artikkelen igjen. Appen finnes kun til Android. Hva har det med saken å gjøre? Høres rart ut at du sier appen kun finnes til android. App er jo apple sitt så det er naturlig iphone skal ha det Uansett så sier jeg bare jeg er hekta slik som artikkelen spør App står for applikasjon, ikke Apple... Selv om det var Apple som først gjorde ordet "app" populært, har det ingenting med Apple å gjøre. Så igjen, hvordan kan dette være et triks fra Apple, når applikasjonen ikke finnes på iPhone, og ikke har noe som helst med Apple å gjøre? 1 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501 Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Mmmm. Uansett, jeg er hekta på mobilen og skjønner godt hvorfor andre er Endret 5. juni 2014 av Bruker-292501 Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) å dille med telefonen i dødtid er uansett ikke å kaste bort tid på telefonen. Har man litt dødtid vil jeg si livet blir mye bedre om man bruker den til å dille med telefonen enn å se i veggen. Dessuten har man alt av nyheter, mail facebook osv der slik at man ikke nødvendigvis er avhengig av å slenge seg rett på PC-en når man kommer hjem (jeg slenger meg altid rett på PC-en, men jeg kunne klart meg uten pga telefonen) Endret 5. juni 2014 av Evelen! Lenke til kommentar
kremt Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Mye bedre å snakke og diskutere med folk syns jeg, sitter rundt et bord og der er ofte 5 av 8 planta trynet nedi den dingsen. Er ikke særlig givende. Enkelte må begynne å se seg rundt hva de driver med og hva de får ut av det. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Mye bedre å snakke og diskutere med folk syns jeg, sitter rundt et bord og der er ofte 5 av 8 planta trynet nedi den dingsen. Er ikke særlig givende. Enkelte må begynne å se seg rundt hva de driver med og hva de får ut av det. Nå tenker jeg mer i dødtid, ikke når man sitter i sosiale sammenhenger med andre. Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Lasta den ned. Men så tenkte jeg at for faen; jeg vet jo at jeg bruker mye tid på telefonen uten at en applikasjon som attpåtil bruker batteri skal fortelle meg det. /Facepalm 1 Lenke til kommentar
AlexOdegaard Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Hm, enda et triks fra apple for å bevise at folk bruker apple mest? Aner noe underlig her... Uansett, jeg må nok si meg hekta på iphonen min, bruker den hver dag Les artikkelen igjen. Appen finnes kun til Android. Hva har det med saken å gjøre? Høres rart ut at du sier appen kun finnes til android. App er jo apple sitt så det er naturlig iphone skal ha det Uansett så sier jeg bare jeg er hekta slik som artikkelen spør App står for applikasjon, ikke Apple... Selv om det var Apple som først gjorde ordet "app" populært, har det ingenting med Apple å gjøre. Så igjen, hvordan kan dette være et triks fra Apple, når applikasjonen ikke finnes på iPhone, og ikke har noe som helst med Apple å gjøre? App har blitt brukt siden hvertfall tidlig 90-tallet. Brukes også i en tidlig episode av X-Files Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 7. juni 2014 Del Skrevet 7. juni 2014 Det er jeg klar over, men det var vel fortsatt Apple som gjorde ordet populært? Det var etter iPhone, og spesielt etter AppStore ble lansert, at folk begynte å kalle alt mulig for "App". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg