Bjornove Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Er det noen som har erfaringer ved kjøp av utstyr fra USA? Det jeg tenker på er toll & avgifter?? Er maskinene stadariserte? Når det gjelder Stømtilførsel, ligger forskjellene i adapteret til maskinen, eller ligger det i maskinen? De maskinene jeg har vurdert er DELL eller IBM, er der bærbare maskiner som er like bra eller bedre??Hvilke problemer kan jeg møte på? MVH Bjørn Lenke til kommentar
negerhenriksen Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Man kan ta inn utstyr for inntil 5000,- uten og betale toll , tror jeg . Men jeg var i uniten i fjor , og da var pc utstyr mye dyrere der enn her . Men pakke pc'r var grei pris på ... Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 bakpå PSU'er på stasjonære kan man jo stille om man skal bruke dem på 100~volt eller 200~volt. Hvis man kjøper bærbar med adapter kan man jo kjøpe 200~ til 100~ adapter.... Lenke til kommentar
DanDruff Skrevet 18. februar 2002 Del Skrevet 18. februar 2002 Strømadapteret er ikke noe problem, disse switcher automatisk over til riktig spenning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå