Trond HB Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 Fixed. Er SwiftKey som retter helt feil og endrer alle ord Dekning... Er det swiftkey som er bare skiten eller er det G3? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 SwiftKey på Samsung brett. Gikk over fra iPad air til Samsung brett. LG derimot retter mine skrivefeil mye bedre Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 29. juni 2014 Del Skrevet 29. juni 2014 SwiftKey suuuger i allefall på Z2! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2014 Er det annet tastatur som fungerer bra? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 I dag har batteriet vært snill mot meg 66% igjen etter 12 timer bruk. 1 time skjermtid og 25 min telefon Lenke til kommentar
Fiskefiske Skrevet 30. juni 2014 Del Skrevet 30. juni 2014 Noen som har fått den trådløse laderen? Lurer på om det bare er gimmick, eller om det faktisk kan måle seg med lading med tråd. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2014 Den vil lade saktere men kjekt at den følger med hos netonnet Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Lurte på ein ting her. la inn ting i den LG Health, sjekka korleis den såg ut. Nå får eg ikkje til å fjerne profilen og den står å surrer som ein prossess heile tiden. Nokon som veit korleis ein deaktiverer denne? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hentet G3 på posten nå. Det første som slår meg igjen, er at INGEN kan konkurrere med Samsung på skjerm! Jeg har ikke sett noen som har skjermer som kan konkurrere med dem. Håper Note 4 kommer snart... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 Liker min g3 sin nøytrale skjerm over Samsung sin Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hentet G3 på posten nå. Det første som slår meg igjen, er at INGEN kan konkurrere med Samsung på skjerm! Jeg har ikke sett noen som har skjermer som kan konkurrere med dem. Håper Note 4 kommer snart... OG det betyr at du ikke likte skjermen? eller....? Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Hentet G3 på posten nå. Det første som slår meg igjen, er at INGEN kan konkurrere med Samsung på skjerm! Jeg har ikke sett noen som har skjermer som kan konkurrere med dem. Håper Note 4 kommer snart... OG det betyr at du ikke likte skjermen? eller....? Veldig blast og grått bilde i forhold til Samsung. Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 1. juli 2014 Del Skrevet 1. juli 2014 Er det annet tastatur som fungerer bra? Er ikke de som følger med android bra nok? Jeg har aldri hatt behov for å prøve noe annet. Har ihvertfall mindre skriveleifer enn deg. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 1. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2014 (endret) Mente til Samsung.. Det er overfølsomt det som følger med. Lg sitt tastatur er perfekt. Retter mine feil stort sett alltid Endret 1. juli 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 (endret) Spørsmål/tips… Til dere som er mer bevandret i androidverdenen enn meg. Har nå prøvd meg på LG G3 i 5-6 dager og fått lagt inn mine personlige innstillinger. Det jeg mangler nå er en varsler om SMS – ubesvart anrop. Altså en app f eks, som tydelig gir beskjed om at en hendelse har skjedd. (innkommende sms og ubesvart anrop) Gjerne også som viser digital klokke i bakgrunnen, når telefonen ligger i "dvale", selv om dette siste kanskje stjeler noe mer strøm. I det daglige, så står tlf i ei hylle på jobben og jeg gidder ikke bestandig ta den med meg rundt. Derfor er det kjekt å bare kaste et blikk på displayet, om noe har skjedd. Finnes det noe å anbefale på google play, eller annet å anbefale? Endret 2. juli 2014 av cirka Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dere som har G3 nå. Har noen av dere hatt G2? Hvordan opplever dere skjermen i forhold til G2? Ser en del tester mener den ikke er lyssterk nok ( krever minimum 65-70%, noe som igjen tar enormt med batteri ) og at fargene er noe dårlig justert ( hvit er mer grå en hvit etc ) Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg har hatt lg g2 og denne skjermen er mer nøytral som jeg liker. Har sammenlignet 2 g3 og de gir forskjellig lyssstyrke og kontrast då derfor noen klager Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 2. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2014 Jeg har hatt lg g2 og denne skjermen er mer nøytral som jeg liker. Har sammenlignet 2 g3 og de gir forskjellig lyssstyrke og kontrast då derfor noen klager Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 2. juli 2014 Del Skrevet 2. juli 2014 Dette er ein knall telefon! Veldig fornøyd med min kjapp som juling og solid skjerm! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå