_KroSjefen_ Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Då er ny jobbtlf bestilt! =) falt pladask for denne etter testen frå amobil. Vår mobilleverandør får den på lager i morgon. Så kanskje til veka dukker den opp. går ifrå Galaxy Nexus på 4,65 tommer til 5,5, what have i done..... Endret 26. juni 2014 av _KroSjefen_ 1 Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Dette gjelder da ikke alle men er flerspiller har hatt problemet Jaggu ikke godt å forstå hva du skriver! Unødvendig å påpeke åpenbare auto correct-feil, for andre gang i samme tråd, uten å bidra til tråden i det hele tatt. Rapportert. At brukere slenger ut innlegg som er helt uforståelige på grunn av slurv, gjentatte ganger, er altså helt OK for deg, men når noen påpeker at det er uforståelig, så rapporterer du det? Bakvendt, spør du meg. Det skulle bare mangle at man tok en kikk på innlegget sitt før man poster, eller i det minste tar en aldri så liten korrektur rett etterpå. Kan ikke si meg mer enig.Det skrives og slurves alt for mye i mange innlegg. Noen er helt uforståelige. Dette er noe moderatorene får ta stilling til. Jeg kommer ikke til å diskutere dette i denne tråden. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ser noen her som har gått fra Z2. Snart får de vel et mandagseksemplar av G3. Ikke vår feil at Sony sender ut mandagsprodukter i store kvanta. -- Mobilen min kommer i morgen, jippi! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Sikker? Min sporing sier de kun har mottatt melding om varen Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ja, har tatt bare en dag på de siste ordrene mine fra NetOnNet.Bor i Østfold, så det har jo litt å si hvor du bor.. Lenke til kommentar
Bengt50 Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 (endret) Ja, har tatt bare en dag på de siste ordrene mine fra NetOnNet. Bor i Østfold, så det har jo litt å si hvor du bor.. Når du sporer din forsendelse, får du da fram at de har mottatt varen på posten eller følgende melding: Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding ? Endret 26. juni 2014 av Bengt50 Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Ingen sending er mottatt foreløpig, kun melding.Dette betyr bare at pakken ikke er mottatt i Norge enda, NetOnNet sender fra Sverige.Erfaring tilsier at den blir scannet inn i Oslo i kveld/natt. Lenke til kommentar
Per Simen Skrevet 26. juni 2014 Del Skrevet 26. juni 2014 Noen som vet hvordan det ligger an på cdon? Det står den skal bli sendt i morgen, men det ble sist oppdatert 5. juni, så håper ikke det ligger bak skjema på noen måte. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 26. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2014 Glenn: bestilte du med ekspress frakt? Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Glenn: bestilte du med ekspress frakt? Sendte inn Z2 i bytte med G3, men kan se slik ut ja. Men ekspressfrakten gjelder kun hvor fort de blir sendt fra lageret til NetOnNet, i posten går det like raskt (eller sakte) uavhengig om man har ekspressfrakt eller ei. Servicepakke er servicepakke. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Så jeg betalte unødvendig? Lol. Har fått demo.modell på jobben å leke med i mellomtiden hvertfall Lenke til kommentar
Terminal Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Skal bli morro og teste g3 mot oppo find 7,som jeg venter i posten.. Har jo vært en del sol i det siste ;-) ser at flere tester kommenterer at lysstyrken på skjermen ikke er blant de høyeste. Har du hatt noe problemer med å se skjermen utendørs? Tror ikke jeg har hatt noen mobil som er bedre i sollys enn G3. Kanskje Lumia 930. Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Finner ikke onenote i play store. Finner candy crush men den er ikke kompatibel med telefonen for dem som bryr seg om det. Lenke til kommentar
Per Simen Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Hva er forskjellen på Black, Metallic Black, og Titan? Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Bestilte kl 10.30 på Komplett i dag og hentet den på pickup point på Lørenskog klokka 16.30. Det må jeg si gikk unna. Foreløpig virker det som en kjempetelefon.... Kjøpte 32 gb gold. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Fikk min i dag fra NetOnNet. Akkurat pakka den ut, for en fantastisk telefon! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 (endret) Bra mobil men tror jeg har fått doa... Noen som opplever det kommer pipelyd i headset når den kobles til? Og på bose headset skurrer venstre side til det spilles musikk Endret 27. juni 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 27. juni 2014 Del Skrevet 27. juni 2014 Can someone translate to...... Norwegian please? :-o Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 27. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2014 Fixed. Er SwiftKey som retter helt feil og endrer alle ord Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 28. juni 2014 Del Skrevet 28. juni 2014 Noen som vet om butikker som har vesker, beskyttelse inne og gjerne trådløs lading. Helst fysiske butikker i Oslo og omegn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå