Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!

158 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?

Anbefalte innlegg

• 3 måneder senere...
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+6132

I går forsvant Knockon funksjonen hvor man dobbelttapper på telefonen får å slå skjermen av/på. Noen som vet hvor i menyen man vanligvis finner av/på for denne funksjonen?

Etter en omstart i går ble alle mine innstillinger plutselig nullstilt uten at jeg har foretatt meg noe. Telefonen er innstilt på å ikke oppdatere automatisk, hverken software eller apps fra Play. Gudskjelov forsvant ingen mediefiler.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Er det nokon som har gode erfaringar med rooting på G3'n? Får beskjed av mobilbanken (Sparebanken Vest) om at Android-versjonen på mobilen min ikkje er støtta lenger. Har versjon 5 no, og det ser ikkje ut til at eg får fleire oppdateringar. Har også lite lyst til å kjøpe ny mobil, så om det er enkelt og trygt å roote og oppgradere Android-versjonen på den måten, så vil eg heller prøve på det.

Lenke til kommentar

BankID på mobil har av ein eller annan grunn aldri fungert på min mobil, så det kan jo hende at custom ROM får motsett effekt på min. :grin2:

Det fungerte ikke på min samboer sin heller, men det var fordi hun hadde glemt å aktivere dette i nettbanken ?
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...