Bolivar Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Fikk en ny oppdatering igår, men ingen marshmallow. Når vil vi få det? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Ifølge DinSide har ikke LG annonsert noe men DinSide regner med at G3 vil få den. G3 var blant de første telefonene som fikk Lollipop (sett bort i fra Nexus) så det er lov å håpe at det ikke er så lenge til. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Fikk en oppdatering på rundt 280mb i går, noen som vet hva det er? står fremdeles 5.0 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. november 2015 Del Skrevet 5. november 2015 Var bare en oppdatering til Google Services så vidt jeg så https://www.reddit.com/r/LGG3/comments/3ri770/tmobile_g3_did_anyone_else_get_an_update_today/Her nevner de stagefright "Stagefright" is the nickname given to a potential exploit that lives fairly deep inside the Android operating system itself. The gist is that a video sent via MMS (text message) could be theoretically used as an avenue of attack through the libStageFright mechanism (thus the "Stagefright" name), which helps Android process video files. Many text messaging apps — Google's Hangouts app was specifically mentioned — automatically process that video so it's ready for viewing as soon as you open the message, and so the attack theoretically could happen without you even knowing it. Because libStageFright dates back to Android 2.2, hundreds of millions of phones contain this flawed library. 1 Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Kjøpte pent brukt G3, men opplever at når jeg bruker propper og beveger ørlite på pluggen som sitter i telefonen. Så stanser eller skipper musikken. Er dette kjent for andre med denne telefonen? Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Aldri hatt dette problem med min, så kan høres ut som en skade i mini-jack inngangen? Lenke til kommentar
kimare Skrevet 18. november 2015 Del Skrevet 18. november 2015 Uansett er dette såpass irriterende at jeg enten returnerer telefonen eller godkjenner salget dersom feilen blir reparert på garanti. Har brukt Finn sin betalingsløsning. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Prøvd med andre headset?Ja, du har jo kjøpt noe som ikke fungerer som det skal Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Prøvd med andre headset? Ja, du har jo kjøpt noe som ikke fungerer som det skal Ja har prøvd 3 forskjellige. Er forøvrig enig med selger om å returnere. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Så bra han ikke var vanskelig da Lov å spørre hva du betalte? Regner med jeg legger min G3 ut på finn nå i helgen, men usikker på hvor mye jeg skal ta Lenke til kommentar
kimare Skrevet 19. november 2015 Del Skrevet 19. november 2015 Jeg betalte 1800,- + frakt for en 32gb. Ser 16gb begynner på 15-1600,- og 32 gb på ca 2000,- Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Synes G3en holder seg bra....men et basic spørsmål: noen ganger får jeg en stor orange ramme rundt skjermen - hva er dette? - og hvordan kommer man seg ut av den - jeg må skru av og på tlf for å komme ut Endret 1. desember 2015 av Kjetso Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 Synes G3en holder seg bra....men et basic spørsmål: noen ganger får jeg en stor orange ramme rundt skjermen - hva er dette? - og hvordan kommer man seg ut av den - jeg må skru av og på tlf for å komme ut Da må du lade telefonen, du har nok under 20 % batteri igjen..... Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 (endret) Nei, det har ikke noe med batterinivå å gjøre. Virker mer som et slags zoom-mode.....vet ikke helt hva jeg gjør som aktiverer det heller... updated: Googlet og fant ut av det Det er en funksjon under innstillinger-tilgjengelighet-berør zoom tre taps zoomer opp et område....tre nye taps tar det tilbake til normalen -------- "Occasionally an orange frame appears around the screen when using Chrome. Usually text is enlarged and only part of the web page is visible. The frame can be removed by changing from vertical to horizontal.It's annoying. Google hasn't found any related complaints, so I'm probably using the wrong search terms.Can anyone direct me to a helpful site?" " It's probably an accessibility function, either Chrome's or your phone's. In Chrome, tap Menu, then Settings, and look at the Accessibility settings. If nothing is turned on there, then go to the phone's System Settings, select Accessibility, and look for anything turned on there." Endret 1. desember 2015 av Kjetso Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 1. desember 2015 Del Skrevet 1. desember 2015 En annen ting....jeg har noen m2ts filer på Dropbox som jeg ikke klarer å spille av.Lastet ned VLC og trodde det skulle gjøre susen. Men får fremdeles at jeg må laste ned en app som kan åpne filen. Finnes det en app som kan spille m2ts? Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 2. desember 2015 Del Skrevet 2. desember 2015 Nei, det har ikke noe med batterinivå å gjøre. Virker mer som et slags zoom-mode.....vet ikke helt hva jeg gjør som aktiverer det heller... updated: Googlet og fant ut av det Det er en funksjon under innstillinger-tilgjengelighet-berør zoom tre taps zoomer opp et område....tre nye taps tar det tilbake til normalen -------- "Occasionally an orange frame appears around the screen when using Chrome. Usually text is enlarged and only part of the web page is visible. The frame can be removed by changing from vertical to horizontal. It's annoying. Google hasn't found any related complaints, so I'm probably using the wrong search terms. Can anyone direct me to a helpful site?" " It's probably an accessibility function, either Chrome's or your phone's. In Chrome, tap Menu, then Settings, and look at the Accessibility settings. If nothing is turned on there, then go to the phone's System Settings, select Accessibility, and look for anything turned on there." bra du fant ut av det da . Men vet når jeg hadde så ble det oransje ( kanskje bare notification bar), hmmm Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 Har ødelagt kortleseren for simkortet takket være en dårlig adapter og har funnet noen forskjellige verksteder men lurer på om noen her har gode erfaringer med reparasjon av LG-telefoner? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 11. desember 2015 Del Skrevet 11. desember 2015 (endret) Har ødelagt kortleseren for simkortet takket være en dårlig adapter. Har funnet noen forskjellige verksteder, men lurer på om noen her har gode erfaringer med reparasjon av LG-telefoner? Endret 11. desember 2015 av Gjest Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 28. desember 2015 Del Skrevet 28. desember 2015 Noen som ser 6.0 ? Lenke til kommentar
poffer Skrevet 30. desember 2015 Del Skrevet 30. desember 2015 Noen som ser 6.0 ? Nix - uansett, hva ser du for deg av forbedringer/noe du savner/noe som kan utgjøre forskjell fra det du opplever i dag? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå