uracoin Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kjøpte en g3 ta utgave på Elkjøp kampanje. Får ringt med den, men får ikke koblet meg på 3g/2g/4g selv med roaming. Bruker tele2. ble forsikret om at den ikke var låst når vi ringte inn til Elkjøp å spurte. Er det slik at kun datatrafikk blir låst hvis en telefon er operatørlåst? Må nok bare installere internett-innstillingene fra Tele2. Hadde samme problem, før jeg lastet ned innstillingene fra min operatør. Du får tak i det på tele2.no, og så sender de innstillingene til din mobil. Takk. Dette hadde jeg glemt. Måtte fylle inn manuelt, siden auto innstillingene var mongo, men da ordnet det seg i allefall:-) Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 21. februar 2015 Del Skrevet 21. februar 2015 Er denne verdt 2700 kroner, eller er det bedre kjøp man kan gjøre nå tror dere? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 22. februar 2015 Del Skrevet 22. februar 2015 Er denne verdt 2700 kroner, eller er det bedre kjøp man kan gjøre nå tror dere? Til prisen, absolutt verdt det. Men hvis du har litt mer enn 2600 kr å rutte med er nok Nexus 6 er like bra alternativ Lenke til kommentar
LasH Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 Nettopp kjøpt meg en G3, og stusser over et par ting:- LED-lyset blinker ikke ved f.eks facebook-melding og snapchat(selv om jeg har huket av for dette)- Mulighet for å dra ned "rullegardinen" med tastlåsen på(egen app?)- På låseskjermen er det en widget som lar meg "dra" kamera-appen til siden, slik at den starter automatisk. Mulighet for å gjøre det samme med snapchat? Når jeg prøver å legge til widgets på låseskjermen får jeg barra opp "standar" alternativer, som f.eks fjernkontroll og kalender. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 24. februar 2015 Del Skrevet 24. februar 2015 (endret) Du kan velge andre widgets på låsskjermen. Når du går inn der standardikonene er, er det et lite ikon, oppe på høyre side, på selve ikonene. Når du trykker der, får du opp meny med alle apps du har på tlf. Endret 24. februar 2015 av Gamling1 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Den sprekken som folk har gått (nå også inkl meg selv), er den noe "farlig"?Kan det skje noe mer skader ut fra denne?Kjedelig å måtte være uten mobil i 2-3 uker bare pga den sprekken Lenke til kommentar
cirka Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg har fått "sprekk" både oppe og nede på min. ser ut som det ikke utvider seg, så jeg lar det bare være sånn. Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Jeg har også denne sprekken. Tydeligvis en svakhet ved telefonene. Er det noen som har forsøkt å sende telefonen inn til rep på grunn av dette? Dekkes det av garanti? Selv om sprekken ikke plager meg all verden nå, er det kjedelig med en slik sprekk når jeg skal selge den. Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Har lest at man får fikset dette på garanti. Ville prøvd det selv, om jeg hadde funnet noen sprekker. Har lest en plass(xda tror jeg) at skjermen kan få sprekker over tid, hvis man ikke gjør noe med det. Lenke til kommentar
WanderingFalcon Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 (endret) Nettopp kjøpt meg en G3, og stusser over et par ting: - LED-lyset blinker ikke ved f.eks facebook-melding og snapchat(selv om jeg har huket av for dette) Instillinger -> Skjerm -> Varsels LED -> Huk av for "Last ned programmer". Dette aktiverer LED for bl.a. 3. parts apper. Endret 25. februar 2015 av WanderingFalcon Lenke til kommentar
LasH Skrevet 25. februar 2015 Del Skrevet 25. februar 2015 Du kan velge andre widgets på låsskjermen. Når du går inn der standardikonene er, er det et lite ikon, oppe på høyre side, på selve ikonene. Når du trykker der, får du opp meny med alle apps du har på tlf.QuickMemo+_2015-02-24-22-14-03.pngQuickMemo+_2015-02-24-22-14-03.pngQuickMemo+_2015-02-24-22-14-03.png Jeg får frem disse innstillingene når jeg ikke har en form for lås. Om jeg derimot tar i bruk en lås, forsvinner dette. Jeg får heller ikke til å fjerne klokken, eller "notifications" på låseskjermen. Føler innstillingene for låseskjermen var relativt begrenset? Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Noen som vet om et deksel som støtter trådløs lading, har magnetlås OG sirkelvindu? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Noen som vet om et deksel som støtter trådløs lading, har magnetlås OG sirkelvindu? Sett på denne? http://www.spigen.com/lg-g3-magnetic-clip-for-original-quick-circle-case.html Lenke til kommentar
pOOf Skrevet 1. mars 2015 Del Skrevet 1. mars 2015 Noen som vet om et deksel som støtter trådløs lading, har magnetlås OG sirkelvindu? Sett på denne? http://www.spigen.com/lg-g3-magnetic-clip-for-original-quick-circle-case.html Ja, det blir nok løsningen om jeg ikke finner noe annet. Synes bare den så litt klumpete ut. Har du erfaring med den? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 2. mars 2015 Del Skrevet 2. mars 2015 Noen som vet om et deksel som støtter trådløs lading, har magnetlås OG sirkelvindu? Sett på denne? http://www.spigen.com/lg-g3-magnetic-clip-for-original-quick-circle-case.html Ja, det blir nok løsningen om jeg ikke finner noe annet. Synes bare den så litt klumpete ut. Har du erfaring med den? Ingen erfaring med den, nei. Vil ikke ha magnetisk feste da jeg sliter nok som det er med å åpne skjermlokket Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er det mulighet å kjøre video ut og over på HDMI på G3`? Lenke til kommentar
Lazzie68 Skrevet 3. mars 2015 Del Skrevet 3. mars 2015 Er det mulighet å kjøre video ut og over på HDMI på G3`? Skulle ikke være noe problem: http://blog.clove.co.uk/2014/07/05/lg-g3-hdmi-slimport/ 1 Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Er det noen med sprekk som har prøvd å sende den inn for reklamasjon? Lenke til kommentar
Gjest medlem-169651 Skrevet 8. mars 2015 Del Skrevet 8. mars 2015 Leste litt om dette her: http://www.trustedreviews.com/news/lg-g3-owners-complain-of-cracking-issues Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 9. mars 2015 Del Skrevet 9. mars 2015 Skuffende telefon. Treig og uresponsiv. Skjermen er også et steg tibake fra G2 spør du meg. Den er overjustert på sharpness, gir ikke et spesielt pent bilde å se på. Når kameraet og batteritiden heller ikke er mye å skryte av så tror jeg at jeg sender denne i retur gitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå