DroidOle Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 Virker på alle g3 mobiler... http://forum.xda-developers.com/lg-g3/general/disabling-low-fps-ui-result-fluid-phone-t2842947 Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 For å få fram "Hidden Menu" går du til telefontastaturet og slår inn 3845#*855# Helt nederst i menyen som kommer opp, finner du Dynamic LCD refresh on/off. Trykk deg inn der, trykk så på Fixed FPS test, og velg "Enable: 60 fps" Lenke til kommentar
lolle Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Virker på alle g3 mobiler... http://forum.xda-developers.com/lg-g3/general/disabling-low-fps-ui-result-fluid-phone-t2842947 For å få fram "Hidden Menu" går du til telefontastaturet og slår inn 3845#*855# Helt nederst i menyen som kommer opp, finner du Dynamic LCD refresh on/off. Trykk deg inn der, trykk så på Fixed FPS test, og velg "Enable: 60 fps" Takk for svar! Sjekket nå, står på 60 fps hos meg også. Føler egentlig at telefonen er kjappere etter oppdateringen. Endret 31. januar 2015 av lolle Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Prøvde å skru av High Temperature Property og Thermal Daemon Mitigation (fra samme skjulte meny), og merker helt klart en forskjell i ytelsen. Har hørt at dette potensielt kan overopphete telefonen ved tungt bruk, men jeg vet ikke om jeg bør være særlig bekymret for dette, med tanke på at jeg ikke spiller tunge spill, eller kjører benchmarks... Endret 31. januar 2015 av Mysulf Pludrebart Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 31. januar 2015 Del Skrevet 31. januar 2015 (endret) Har et merkelig og irriterende problem som oppstår etter oppdateringer. Nå har jeg bare hatt mobilen en 3-ukers tid, men hver gang det kommer oppdateringer (har kommet 2 til nå), så mister jeg innstillinger for mobildata.. Jeg må da gå inn på netcom.com, som er min operatør, og få de til å sende nye innstillinger for mobildata/internett. Noen andre som har, eller har hørt om, samme problem? Jeg var en av de som benyttet meg av tilbudet til Elkjøp til 2790. Fikk ikke med noe Telenor-bloatware, og den var heller ikke låst, men det var telenor-klistremerke utenpå esken jeg fikk. Kan det ha noe med at det egentlig er en telenor-telefon, tror dere? Har aldri opplevd noe lignende tidligere, og jeg har heller aldri hørt om det.. Merkelige greier Endret 31. januar 2015 av Real-Madrid Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Er dette hardplast eller tpu/silicone? Hardplast Lenke til kommentar
Naiits Skrevet 1. februar 2015 Del Skrevet 1. februar 2015 Har et merkelig og irriterende problem som oppstår etter oppdateringer. Nå har jeg bare hatt mobilen en 3-ukers tid, men hver gang det kommer oppdateringer (har kommet 2 til nå), så mister jeg innstillinger for mobildata.. Jeg må da gå inn på netcom.com, som er min operatør, og få de til å sende nye innstillinger for mobildata/internett. Noen andre som har, eller har hørt om, samme problem? Jeg var en av de som benyttet meg av tilbudet til Elkjøp til 2790. Fikk ikke med noe Telenor-bloatware, og den var heller ikke låst, men det var telenor-klistremerke utenpå esken jeg fikk. Kan det ha noe med at det egentlig er en telenor-telefon, tror dere? Har aldri opplevd noe lignende tidligere, og jeg har heller aldri hørt om det.. Merkelige greier Benyttet meg av samme tilbudet og har nøyaktig samme problem med Chess. I tillegg klarer jeg ikke å sende mms selv om jeg har fikset innstillingene. Lenke til kommentar
mna Skrevet 2. februar 2015 Del Skrevet 2. februar 2015 Er dette hardplast eller tpu/silicone? Hardplast aha Lenke til kommentar
poffer Skrevet 3. februar 2015 Del Skrevet 3. februar 2015 Siste oppdatering V20h var ikke bra for min tlf. Lagger noe helt skrekkelig - noe som var helt fraværende med forrige programvare versjon.. Har tatt en factory reset, men det hjalp ikke. Ser på andre forum at enkelte melder om at lagget de opplevde med forrige versjon nå er borte og at telefonen er snappy og fin etter oppdatering til V20h. Skulle jo nesten tro at det var hw forskjeller på disse telefonene. Lenke til kommentar
Evilmoon Skrevet 5. februar 2015 Del Skrevet 5. februar 2015 Siste oppdatering V20h var ikke bra for min tlf. Lagger noe helt skrekkelig - noe som var helt fraværende med forrige programvare versjon.. Har tatt en factory reset, men det hjalp ikke. Ser på andre forum at enkelte melder om at lagget de opplevde med forrige versjon nå er borte og at telefonen er snappy og fin etter oppdatering til V20h. Skulle jo nesten tro at det var hw forskjeller på disse telefonene. Er jo forsåvidt det. 3GB RAM i 32GB versjon, og 2GB RAM i 16GB versjon. Jeg har 16 GB modellen, og jeg synnes den er litt bedre etter siste oppdatering. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 6. februar 2015 Del Skrevet 6. februar 2015 Er jo forsåvidt det. 3GB RAM i 32GB versjon, og 2GB RAM i 16GB versjon. Jeg har 16 GB modellen, og jeg synnes den er litt bedre etter siste oppdatering. Selvsagt - det jeg mente var at flere med 2GB ram versjonen melder om at siste oppdateringen "gjorde susen" / den forrige var elendig, samtidig som jeg har motsatt erfaring. Absolutt alt går tregt etter siste oppdatering - åpne kontakter, meldinger, email +++ Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 (endret) Hvordan synes dere antennefølsomheten er, med hensyn til mobilsignaler? Noen som har erfaringer med G3 og evt også sammenlignet med f.eks iPhone 5/5s/6, Samsung Galaxy S4/S5 eller Note 3/Note 4. Tenker på de som har brukt G3 og noen av nevnte telefoner, eller andre, under noenlunde like forhold. Endret 7. februar 2015 av CellularDude Lenke til kommentar
Tåkelys Skrevet 7. februar 2015 Del Skrevet 7. februar 2015 Har ikke hatt noen problemer med signaler. Fungerer i alle fall like godt som Note 3. Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Noen som vet hvordan det er å bruke nano sim i LG G3? Har et eget klippet nano simkort som jeg tenkte jeg kanskje kunne bruke. Har hørt at det kanskje kan funke, men det kan være litt tricky.. Noen som har noen erfaringer med det? Er det mulig eller er det helt umulig? Vet det finnes adaptere, men ettersom jeg har klippet det selv så tviler jeg på at det vil passe sånn 100% Lenke til kommentar
Yper-Sound Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Ingen problem med hjemmemekket sim, er såpass press i sloten at det holder seg på plass selv om du skulle være uheldig å klippe av litt for mye. Lenke til kommentar
Yper-Sound Skrevet 17. februar 2015 Del Skrevet 17. februar 2015 Noen andre som har problemer med å laste inn enkelte nettsteder på G3? gjelder både LG's egen nettleser og chrome. Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Har jeg aldri hatt. Hvilke nettsteder er det snakk om? Lenke til kommentar
Yper-Sound Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Har hatt problemet siden telefonen var ny ved nyttår på nettsider som dinside.no, tu.no etc.. sidene lastes, men i feil format, bilder ute av proposjoner og linker som ikke fungerer. Tok en ny sjekkrunde, og nå fungerer alt som det skal, hva som har skjedd aner jeg ikke. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kjøpte en g3 ta utgave på Elkjøp kampanje. Får ringt med den, men får ikke koblet meg på 3g/2g/4g selv med roaming. Bruker tele2. ble forsikret om at den ikke var låst når vi ringte inn til Elkjøp å spurte. Er det slik at kun datatrafikk blir låst hvis en telefon er operatørlåst? Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 18. februar 2015 Del Skrevet 18. februar 2015 Kjøpte en g3 ta utgave på Elkjøp kampanje. Får ringt med den, men får ikke koblet meg på 3g/2g/4g selv med roaming. Bruker tele2. ble forsikret om at den ikke var låst når vi ringte inn til Elkjøp å spurte. Er det slik at kun datatrafikk blir låst hvis en telefon er operatørlåst? Må nok bare installere internett-innstillingene fra Tele2. Hadde samme problem, før jeg lastet ned innstillingene fra min operatør. Du får tak i det på tele2.no, og så sender de innstillingene til din mobil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå