Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!

158 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?

Anbefalte innlegg

Ville tro at du kunne festet mobilen på den, og selve laderen til dashbordet, ved hjelp av borrelås med lim på baksiden. Spørs bare om det tar vekk ladeegenskapene når det kommer noe imellom. Samtidig spørs det på strøminngangen på laderen. Hvis dette er en usb-kabel inn i et støpsel bør det gå med en overgang til sigarrett-tenneren i bilen, hvis ikke er det verre

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fikk i dag testet lg g3. Menyene flyter veldig bra og skjermen var sylskarp. Må si jeg er imponert:) eneste er st det er litt dårlig sort og kontrast men oppløsningen gjør opp for det

Den la veldig godt i handa. Mye bedre en z2 synes jeg

Skjermen er nok sylskarp. Men det jeg lurer på er om den europeiske versjonen av LG G3 kommer til å ha samme opplegget med overskarphet i skjermen som den koreanske versjonen har?

Du vil skjønne hva jeg snakker om med å se på hva Erica forklarer om skjermen på den koreanske versjonen av LG G3 i videoen her.

Endret av Vindicator
Lenke til kommentar

Da kom første skuffelse, forsinket inn til NetOnNet. Kommer ikke på lager før 3 juli :(

Edit: Litt usikker på om det gjelder alle ordre som ligger inne, eller bestillinger fra nå.
Snakket med de tidligere i dag, og da ventet de "fortfarande" på leveransen fra leverandøren.

Endret av Glenn
Lenke til kommentar

Fikk i dag testet lg g3. Menyene flyter veldig bra og skjermen var sylskarp. Må si jeg er imponert:) eneste er st det er litt dårlig sort og kontrast men oppløsningen gjør opp for det

Jess, imponert på mange områder! Dette er også den første terminalen som funker fjell ifht lås/opplåsing ved å "dobbelt tappe" på skjermen :) ... Har ikke fått testet kamera mye ennå, men foreløpig ser det vel bra ut selv om jeg antar at Sony og Nokia ligger hakket foran.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

Jess, imponert på mange områder! Dette er også den første terminalen som funker fjell ifht lås/opplåsing ved å "dobbelt tappe" på skjermen :) ... Har ikke fått testet kamera mye ennå, men foreløpig ser det vel bra ut selv om jeg antar at Sony og Nokia ligger hakket foran.
Likte ikke kameraet på z2. Vil påstå at g3 klarer bedre bilder

Og frobtkameraet er en helt annen verden!

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

Likte ikke kameraet på z2. Vil påstå at g3 klarer bedre bilder

Og frobtkameraet er en helt annen verden!

Trekker tilbake det jeg trodde om kamera :) Dette ser veldig bra ut! var ute og testet litt nå og bl.a med svært sterkt motlys tok den allikevel veldig gode bilder og solstrålene ble minimert. Skjermen er også svært god ifht hvordan den takler sollys.

Endret av Terminal
Lenke til kommentar

http://m.dinside.no/929282/lg-g3

Ikke akkurat toppscore.

Synes knappene er plassert bra, men det er jo en smakssak.

Det med dårlig oversetting er ikke bra, men blir garantert rettet opp i en oppdatering senere.

Ytelsen kan også sikkert bedres ved en oppdatering.

Dårlig oversetting er ikke noe problem for meg, da jeg konsekvent bruker engelsk som oppsatt språk på mobilen (da er det lettere å få god, kjapp hjelp til alskens problemer/utfordringer man får med mobilen også, siden man kan spørre store deler av verden, ikke bare i Norge).

Lenke til kommentar

Ikke akkurat toppscore.

Det med dårlig oversetting er ikke bra, men blir garantert rettet opp i en oppdatering senere.

Dårlig oversetting er ikke noe problem for meg, da jeg konsekvent bruker engelsk som oppsatt språk på mobilen (da er det lettere å få god, kjapp hjelp til alskens problemer/utfordringer man får med mobilen også, siden man kan spørre store deler av verden, ikke bare i Norge).

Oversettelse bryr jeg ikke så mye om, men ytelsesproblemer og overoppheting er for meg muligens en dealbreaker

Lenke til kommentar

Ikke akkurat toppscore.

Oversettelse bryr jeg ikke så mye om, men ytelsesproblemer og overoppheting er for meg muligens en dealbreaker

Jeg synes det virker merkelig at overopphetning skal være et generelt problem, de har solgt denne telefonen i Sør Korea en god stund nu, og de solgte tre ganger så mange telefoner som Samsung S5 på samme tid i starten. hadde dette vært et problem så ville den nok ikke fått den mottagelsen, og der er det betraktelig varmere enn her i kalde nord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...