Real-Madrid Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 (endret) Jeg har LG G3 med Telenor abonnement - og har fått 5.0 via PC Suite for lenge siden. Kan ikke ha noe å gjøre med Telenor dette vel? Kjøpte du telefonen med binding hos Telenor? Operatørlås, telenor-software installert osv.? Fikk svar fra LG i dag selv, og han karen jeg chattet med mente at det kom til å komme i de nærmeste dagene. Alle fikk vist ikke oppdateringer samtidig, noe som forsåvidt er forståelig nok. Endret 8. januar 2015 av Real-Madrid Lenke til kommentar
lolle Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jo, klart det er bra at de sjekker føest, trodde bare at dette var LG sin jobb, ikke Telenor's. Telenor bekreftet selv (i ettermiddag) at det er de som holder igjen oppdateringen, men at den skulle komme snart. Ifølge LG ingen noen få dager, alt er jo relativt. D slipper den vel sannsynligvis litt og litt til flere og flere kunder etterhvert. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har LG G3 med Telenor abonnement - og har fått 5.0 via PC Suite for lenge siden. Kan ikke ha noe å gjøre med Telenor dette vel? Kjøpte du telefonen med binding hos Telenor? Operatørlås, telenor-software installert osv.? Fikk svar fra LG i dag selv, og han karen jeg chattet med mente at det kom til å komme i de nærmeste dagene. Alle fikk vist ikke oppdateringer samtidig, noe som forsåvidt er forståelig nok. Ingen binding eller noe som helst. Telefon kjøpt uten abonnement på Elkjøp.no. Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Jeg har LG G3 med Telenor abonnement - og har fått 5.0 via PC Suite for lenge siden. Kan ikke ha noe å gjøre med Telenor dette vel? Kjøpte du telefonen med binding hos Telenor? Operatørlås, telenor-software installert osv.? Fikk svar fra LG i dag selv, og han karen jeg chattet med mente at det kom til å komme i de nærmeste dagene. Alle fikk vist ikke oppdateringer samtidig, noe som forsåvidt er forståelig nok. Hei,min første post her. Er over gjennomsnittlig fans av Lg mobil. Vi har 2 lg g3 her i huset,min sønn og meg.Min kjøpt mai 2014 (telenor) sønnens (djuice) kjøpt desember 2014.han fikk lollipop 5.0 for 2 dager siden,men jeg har ikke fått.Vi bruker ikke Pc suite.Begynner å mistenke at "eldre" lg g3 mobiler får sist i rekka,muligens og at Telenor abonnement kommer sist.. Håper virkelig jeg får 5.0 snart,da jeg har liten lyst til og bruke Pc suite Lenke til kommentar
lolle Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Har også Djuice, kjøpte min i september på Elkjøp, ikke låst. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Håper virkelig jeg får 5.0 snart,da jeg har liten lyst til og bruke Pc suite Jepp - noe slikt er jo helt forferdelig og suget etter 5.0 er vel ikke i nærheten av å overgå den ulempen det er med å koble opp telefonen mot pc med usb kabel. Har hørt at oppdatering via pc-suite kan medføre både tett kloakk og kortslutning i boligen elektriske anlegg - farlige greier med andre ord. Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 8. januar 2015 Del Skrevet 8. januar 2015 Håper virkelig jeg får 5.0 snart,da jeg har liten lyst til og bruke Pc suite Jepp - noe slikt er jo helt forferdelig og suget etter 5.0 er vel ikke i nærheten av å overgå den ulempen det er med å koble opp telefonen mot pc med usb kabel. Har hørt at oppdatering via pc-suite kan medføre både tett kloakk og kortslutning i boligen elektriske anlegg - farlige greier med andre ord. Ugh.. Tror vel du er "sugen" på og kveruler,eller kansje har du krangla med mamma fått husarrest og sitter på gutteromet og furter;-) ?men,men skal avsløre mysteriet for deg,har en pc som er tregere enn fy."case solved" ( moro at min første post skule få en sånn respons kanskje best å være publikum en og delta) 1 Lenke til kommentar
cirka Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Håper virkelig jeg får 5.0 snart,da jeg har liten lyst til og bruke Pc suite Jepp - noe slikt er jo helt forferdelig og suget etter 5.0 er vel ikke i nærheten av å overgå den ulempen det er med å koble opp telefonen mot pc med usb kabel. Har hørt at oppdatering via pc-suite kan medføre både tett kloakk og kortslutning i boligen elektriske anlegg - farlige greier med andre ord. Ugh.. Tror vel du er "sugen" på og kveruler,eller kansje har du krangla med mamma fått husarrest og sitter på gutteromet og furter;-) ?men,men skal avsløre mysteriet for deg,har en pc som er tregere enn fy."case solved" ( moro at min første post skule få en sånn respons kanskje best å være publikum en og delta) Tror du må venne deg til det ja. Slike uhøflige svar inniblandt. Det er noen "fjortiser" her på forumet. Samtidig er det jo mulig å få hjelpende svar også da. 1 Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 (endret) Ugh.. Tror vel du er "sugen" på og kveruler,eller kansje har du krangla med mamma fått husarrest og sitter på gutteromet og furter;-) ?men,men skal avsløre mysteriet for deg,har en pc som er tregere enn fy."case solved" ( moro at min første post skule få en sånn respons kanskje best å være publikum en og delta) Tror du må venne deg til det ja. Slike uhøflige svar inniblandt. Det er noen "fjortiser" her på forumet. Samtidig er det jo mulig å få hjelpende svar også da. Hei "cirka" Du har vel sikkert rett der dessverre,men legger merke til at det er samme brukere som alltig skal "kverulere" på alt uansett hva de svarer på. -Men som du sier er det stor mulighet og få hjelpende svar her og. Ha en fortreffelig helg! Endret 9. januar 2015 av Zenpen Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Jeg har i alle fall fått mye hjelp her på forumet, og forhåpentligvis har jeg også vært med på å bidra til å hjelpe andre. Det er slik alle burde oppleve det, men det er selvsagt alltid noen som har en ekstremt barnslig oppførsel, eller som tror de er veldig tøffe og kule. Det er lett å være tøff i trynet når man kan gjemme seg bak en ukjent profil, men det spørs om de er like tøffe i virkeligheten. Uansett, selv velger jeg å ignorere slike typer. Det er den beste måten å bli kvitt de på. 1 Lenke til kommentar
poffer Skrevet 9. januar 2015 Del Skrevet 9. januar 2015 Håper virkelig jeg får 5.0 snart,da jeg har liten lyst til og bruke Pc suite Jepp - noe slikt er jo helt forferdelig og suget etter 5.0 er vel ikke i nærheten av å overgå den ulempen det er med å koble opp telefonen mot pc med usb kabel. Har hørt at oppdatering via pc-suite kan medføre både tett kloakk og kortslutning i boligen elektriske anlegg - farlige greier med andre ord. Ugh.. Tror vel du er "sugen" på og kveruler,eller kansje har du krangla med mamma fått husarrest og sitter på gutteromet og furter;-) ?men,men skal avsløre mysteriet for deg,har en pc som er tregere enn fy."case solved" ( moro at min første post skule få en sånn respons kanskje best å være publikum en og delta) Slapp helt av - dette var kun ment som en "syrlig" kommentar - all den tid du gav utrykk for at du ønsket å få lollipop på telefonen din, men samtidig skrev at du ikke ønsker å bruke pc-suite. Sistnevnte uten noen som helst forklaring. Ser i ettertid at dette var flåsete og gir herved en uforbeholden beklagelse for det inntrufne og ønsker deg velkommen til forumet! 2 Lenke til kommentar
lolle Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Nå har endelig oppdateringen kommet til meg også (gjennom PC Suite). :) Strømmen gikk selvfølgelig midt i nedlastingen pga skikkelig uvær, så har begynt å laste den ned på ny nå.. Lenke til kommentar
Real-Madrid Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Nå har endelig oppdateringen kommet til meg også (gjennom PC Suite). :) Strømmen gikk selvfølgelig midt i nedlastingen pga skikkelig uvær, så har begynt å laste den ned på ny nå.. Herlig! Holder på å oppdatere selv Lenke til kommentar
lolle Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Ja, det var herlig! Synes telefonen virker kjappere nå, den har vært veldig treg i forhold til min gamle G2. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 10. januar 2015 Del Skrevet 10. januar 2015 Lollipop 5.0 kom OTA idag! 1 Lenke til kommentar
Evilmoon Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Fikk den ikke OTA, men fikk den gjennom PC suite idag. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hva er deres erfaringer? 1) Trådløs lading - etter oppdatering til 5.0 skrur skjermen seg påog av flere ganger i løpet av natten. Flere som opplever dette? 2) Quick Circle - coveret: når noen ringer er det ofte skjermen ikke responderer når jeg sveiper over "grønn" ta telefonen i "circle" vinduet. Sveiper og sveiper men ingen ting skjer... 3) har fått ett lite orange område på skjermen venstre side - ikke veldig stort men litt irriterende Lenke til kommentar
Tage.T Skrevet 12. januar 2015 Del Skrevet 12. januar 2015 Hei Får ikke Altibox "TV Overalt-appen" til og fungere,krasjer ved oppstart. Dette etter oppdatering til lollipop 5.0 -Flere som opplever dette? Lenke til kommentar
lolle Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 (endret) Etter jeg fikk Lollipop, så kommer dette opp hver gang jeg trykker på hjemtasten, "Velg Start: Home eller Easy Home", selv om det er hykket av på "Bruk som foretrukket valg". Har også prøvd å fjerne standardverdien som det står, men det hjelper heller ikke. Hva kan jeg gjøre for å slippe denne meldingen hver gang? I følge LG var det telenor apps som gjorde dette, jeg har kun 1 med et simkortsymbol, som jeg ikke kan slette, men har tvunget stopp (og får ikke åpnet igjen), men dette hjalp ikke. Er tilbakestilling til fabrikkinnstilling eneste håp her? Endret 13. januar 2015 av lolle Lenke til kommentar
baguett Skrevet 13. januar 2015 Del Skrevet 13. januar 2015 Etter jeg fikk Lollipop, så kommer dette opp hver gang jeg trykker på hjemtasten, "Velg Start: Home eller Easy Home", selv om det er hykket av på "Bruk som foretrukket valg". Har også prøvd å fjerne standardverdien som det står, men det hjelper heller ikke. Hva kan jeg gjøre for å slippe denne meldingen hver gang? I følge LG var det telenor apps som gjorde dette, jeg har kun 1 med et simkortsymbol, som jeg ikke kan slette, men har tvunget stopp (og får ikke åpnet igjen), men dette hjalp ikke. Er tilbakestilling til fabrikkinnstilling eneste håp her? Da tar LG feil, fordi jeg mener at Easy Home er LG's verk. Du kan prøve å installere en annen launcher, anbefaler sterkt Nova Launcher. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå