Igniztion Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 Telefonen blir en helt annen uten LG sine software-tillegg i alle fall. Testet med en uoffisiell CyanogenMod build og all lagg er borte. Så får vi bare vente til utviklerne klarer å løse diverse problemer med bluetooth og kamera blant annet før man tar den i daglig bruk. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 18. desember 2014 Del Skrevet 18. desember 2014 (endret) Kan være Google Play service som har vært på ferde, ligger en tråd ute på xda om hvordan du fikser det. Ser ut til at det var chrome som var årsaken til den vanvittige batteribruken på min. Slettet data og avinstallerte oppdateringene + lastet de ned på nytt og nå ser det ut til at batterisluket er stoppet (i vertfall i standby). Endret 18. desember 2014 av poffer Lenke til kommentar
poffer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Da er lollipop tilgjengelig for nedlasting via pc suite (ulåst tlf). Edit: Har nå oppdatert og det se greit ut. Helt annen layout, noen andre funksjoner og muligens litt mindre laggy. En liten bug i chrome: Ikke mulig å slå av Google oversetter (finnes ikke bryter for dette..) En muligens noe større bug: Høyt batteriforbruk når Bluetooth er aktivert (tilkoblet bilstereo). 20% ned på litt over en time. Endret 22. desember 2014 av poffer Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Da er lollipop tilgjengelig for nedlasting via pc suite (ulåst tlf). Hva mener du med ulåst? Ikke låst til operatør eller at du har unlocket den? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Da er lollipop tilgjengelig for nedlasting via pc suite (ulåst tlf). Edit: Har nå oppdatert og det se greit ut. Helt annen layout, noen andre funksjoner og muligens litt mindre laggy. En liten bug i chrome: Ikke mulig å slå av Google oversetter (finnes ikke bryter for dette..) En muligens noe større bug: Høyt batteriforbruk når Bluetooth er aktivert (tilkoblet bilstereo). 20% ned på litt over en time. Har hatt denne oppdateringen i litt over en uke og jeg har ingen problemer med batteribruk og bluetooth.. holder faktisk lengre enn med Kitkat. Du kan slå av oversetteren i Chrome.. bryteren har bare havnet på venstre side isteden for høyre side (Instillinger - Innholdsinstillinger - Google Oversetter) Endret 22. desember 2014 av FurrFoxer Lenke til kommentar
poffer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Da er lollipop tilgjengelig for nedlasting via pc suite (ulåst tlf). Hva mener du med ulåst? Ikke låst til operatør eller at du har unlocket den? Ikke låst til operatør mente jeg :-) Beklager - muligens teit skrevet da det vel knapt nok finnes operatørlåste telefoner lengre.. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Du kan slå av oversetteren i Chrome.. bryteren har bare havnet på venstre side isteden for høyre side (Instillinger - Innholdsinstillinger - Google Oversetter) Ikke hos meg. Har kun muligheten til å "tilbakestill innstillingene for oversetting" Ingen bryter på venstre side i denne menyen... Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 (endret) Ikke låst til operatør mente jeg :-) Beklager - muligens teit skrevet da det vel knapt nok finnes operatørlåste telefoner lengre.. aha - så da er det bare å ta en back up og så oppdatere...... andre erfaringer? oppdatering: - ser det står at man ikke kan ta back up eller opprette etter oppdatering til Lollipop. - hva gjorde du for ikke å miste smser, bilder etc Endret 22. desember 2014 av Kjetso Lenke til kommentar
poffer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 oppdatering: - ser det står at man ikke kan ta back up eller opprette etter oppdatering til Lollipop. - hva gjorde du for ikke å miste smser, bilder etc Skjønte ikke så mye av dette selv heller så jeg la bildene over på pc'n og lot det stå til. Tok i tillegg å gjenopprettet telefonen til fabrikkinnstilling (etter oppdateringen) så alt som var lagret på telefonen ble borte. Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Du kan slå av oversetteren i Chrome.. bryteren har bare havnet på venstre side isteden for høyre side (Instillinger - Innholdsinstillinger - Google Oversetter) Ikke hos meg. Har kun muligheten til å "tilbakestill innstillingene for oversetting" Ingen bryter på venstre side i denne menyen... Den er der hos meg iallefall... muligens litt gjemt Lenke til kommentar
poffer Skrevet 22. desember 2014 Del Skrevet 22. desember 2014 Den er der hos meg iallefall... muligens litt gjemt Takker - du satt meg på sporet og jeg fant den når jeg snudde telefonen Absolutt ingenting av "bryteren" vises hos meg i portrettmodus. 1 Lenke til kommentar
SunHill86 Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Oppgraderte tlf i går via pc suite. Trodde alt hadde gått til hell da LGs oppstartskjerm bare sto der og det blinka blått og grønt i led lyset. Sto sånn lenge, så tok ut batteriet og satte det inn, det samme da også.. presset inn og holdt -knappen inne, da begynte den og oppdatere apper.Mistet ingen ting etter oppdatering... merket ikke så mye forskjell eller syns jeg.. ble bare kjedeligere varsler på neddragsmenyen.. Lenke til kommentar
Switched Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Oppgraderte tlf i går via pc suite. Trodde alt hadde gått til hell da LGs oppstartskjerm bare sto der og det blinka blått og grønt i led lyset. Sto sånn lenge, så tok ut batteriet og satte det inn, det samme da også.. presset inn og holdt -knappen inne, da begynte den og oppdatere apper. Mistet ingen ting etter oppdatering... merket ikke så mye forskjell eller syns jeg.. ble bare kjedeligere varsler på neddragsmenyen.. Samme skjedde med meg, bare blinket i led. Bricket G2-en på den måten, så ble skikkelig nervøs.. Ga det et par minutter til, og da funket det plutselig. Trykte ikke på noen ting. Har brukt mobilen i 1 time med skjerm på, har mistet 10% strøm. Ganske bra synes jeg. Liker den nye oppdateringen selv om det ikke er så mye nytt. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Oppdateringen stoppet ikke her, men tok noen minutter hvor LED blinket. Men tydelig at LG bruker Google translate el.l for å oversette til norsk... "Optimalisering søknad 1 av 242" 1 Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Dere som har oppdatert - mistet dere innholdet på telefonen? Lenke til kommentar
Bendizzle Skrevet 23. desember 2014 Del Skrevet 23. desember 2014 Dere som har oppdatert - mistet dere innholdet på telefonen? Jeg mistet ingenting. Lenke til kommentar
Januar333 Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Har knock code, men skulle det ikke komme slik at den låste seg opp automatisk når man hadde g watch koblet til? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. desember 2014 Del Skrevet 24. desember 2014 Noen som har flashet AndroidNow HD og vet om det er mulig å endre høyden på softbuttons uten xposed? Lenke til kommentar
CastleLord Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 (endret) Fikk min G3 i går og testet den en del og funnet ut at jeg beklageligvis har fått et blåmandag eksemplar med varmeproblemer. 100% lysstyrke går ikke for eks. Jeg antar dette er et kjent problem med telefonen? (Håper på en enkel løsning uten mye styr og snakk)Jeg får vel se på og sende den inn til CDON og håpe at de ser feilen.Ellers så er telefonen meget god og bruke. Endret 25. desember 2014 av CastleLord Lenke til kommentar
poffer Skrevet 25. desember 2014 Del Skrevet 25. desember 2014 Fikk min G3 i går og testet den en del og funnet ut at jeg beklageligvis har fått et blåmandag eksemplar med varmeproblemer. 100% lysstyrke går ikke for eks. Har du lastet ned oppdateringene som er tilgjengelig for telefonen? "varmeproblemene" som tidligere ble rapportert om er vel for lengst løst med en oppdatering hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå