Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!

158 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skal bli morro og teste g3 mot oppo find 7,som jeg venter i posten..

Hei Morten Interessant å høre at du er i besittelse av en LG G3 derfor hadde det vært fint å høre dine betraktninger, da jeg selv vurderer å investere i en slik. Nu er det nu en gang slik at det er dårligere signal på smarttelefoner enn det var på de eldre mobiltelefonene, derfor lurer jeg på hvordan signalstyrken på G3 er. Ellers kunne det vært fint å høre hvordan lyden og skjermen fungerer, kanskje forhold til andre telefoner som du kjenner

Lenke til kommentar

Skal bli morro og teste g3 mot oppo find 7,som jeg venter i posten..

Hei Morten Interessant å høre at du er i besittelse av en LG G3 derfor hadde det vært fint å høre dine betraktninger, da jeg selv vurderer å investere i en slik. Nu er det nu en gang slik at det er dårligere signal på smarttelefoner enn det var på de eldre mobiltelefonene, derfor lurer jeg på hvordan signalstyrken på G3 er. Ellers kunne det vært fint å høre hvordan lyden og skjermen fungerer, kanskje forhold til andre telefoner som du kjenner

Lg G3 sine signaler er det ikke noe og si på.Topp signaler både på wifi og mobildekning.Samtalekvaliteten er også av høy kvalitet.Jeg hører motpart meget høyt og de jeg snakker med sier de hører meg bra.Tror dette har vært den beste flagskip telefonen på det punktet så langt.

Lenke til kommentar

Er det 7 eller 7a? Hvor bestillte du ifra?

Oppo 7....Bestilte fra Liaow.com super service.Tok 4 dager

Når du får testet bruksfunksjonene i mot hverandre skjerm, lyd, kamera signalstyrke etc. så la oss få høre fra deg. Venter spent på svar.

Lenke til kommentar

Spent på om LG klarer å levere nok telefoner til lanseringsdatoen.
Blir bytte fra Z2, tror jeg kommer til å bli fornøyd med den etter alt det positive jeg har lest om den.
Noe negativt også, men det er det jo med alle telefoner.

At man kan justere høyde på tastaturet er etterlengtet!

Lenke til kommentar

Er det 7 eller 7a? Hvor bestillte du ifra?

Oppo 7....Bestilte fra Liaow.com super service.Tok 4 dager

Hei. Er det den internasjonale versjonen og støtter den alle 4 g nettene som brukes i Norge? Hvordan er skjermen? Ser at det er endel som ikke er fornøyd med fargene på den. Hvordan er kameraet? Lurer på å bestille en selv, men er avhengig av god skjerm med mye lys.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...