Pop Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Telefonen er satt opp med 3 startskjermer default. Hvordan får man flere? Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Fra hjemskjerm - pinch ut - trykk på "+" ikonet Lenke til kommentar
Superparanoid Skrevet 4. desember 2014 Del Skrevet 4. desember 2014 Fin oppgradering fra Xperia Z3 Compact Det var litt spesielt. Men ja, hvorfor ikke? Z3 Compact er kanskje noe bedre på specs, men G3 er jo tusen ganger penere å se på! Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fra hjemskjerm - pinch ut - trykk på "+" ikonet Lette fortvilet etter et + eller noe lignende i går, men fant ingenting. Var det virkelig kun brillene som manglet? Takk ihvertfall, skal prøve når jeg møter kona igjen (hennes tlf). Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) Du må "zoome in" med to fingre og så er det et eget "vindu" med en pluss inni. Btw: - noen som vet om en ennklere måte å mute telefonen på enn å låse opp og åpne kontrollsenter og velge silent. Var grei den brukeren som var på IPhone - noen som har erfaring med LGs nettbrett? Billige, men er de ok? Endret 5. desember 2014 av Kjetso Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Jeg drar bare ned den pull-down-menyen og velger trykker på høytaleren til jeg får opp Silent, eller er det det du og gjør? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst. 1 Lenke til kommentar
Potæts Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Ganske god Bruker min aktivt 4-5 timer om dagen, og har uten problem greit med batteri før jeg legger meg ok, regnet ut at min iphone 4s has 3,33 timer " screen on time " på ca 70-75% lystyrke som jeg syntes er veldig dårlig, da er denne noe bedre Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Holder du inne power-knappen (på baksiden) får du opp en meny hvor du kan endre ringeprofil, samt slå av telefon og aktivere flymodus. Den fungerer også selv om telefonen er låst. Takk. Det var akkurat det jeg var på jakt etter. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 På hovedskjermen altså? Du må "zoome in" med to fingre og så er det et eget "vindu" med en pluss inni. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 (endret) På hovedskjermen altså? Du må "zoome in" med to fingre og så er det et eget "vindu" med en pluss inni. Jepp. Om du "zoomer" ut med to fingre så ser du hjemskjermen uten ikoner og widgets. Endret 5. desember 2014 av Kjetso Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 5. desember 2014 Del Skrevet 5. desember 2014 Fin oppgradering fra Xperia Z3 Compact Det var litt spesielt. Men ja, hvorfor ikke? Z3 Compact er kanskje noe bedre på specs, men G3 er jo tusen ganger penere å se på! Hadde bare problemer med Z3 Compact... ustabil SW, bildene fra kamera ble veldig grønne og baksiden sprakk av seg selv etter 2 uker.. Hadde LG G2 tidligere så jeg vet hva jeg får med LG Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har 5.0 kommet ut allerede på g3? Bestilte en nå nettopp, g2 ble knust etter jeg falt på isen. Veldig fornøyd med den, så jeg er spent på g3! Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Har 5.0 kommet ut allerede på g3? Bestilte en nå nettopp, g2 ble knust etter jeg falt på isen. Veldig fornøyd med den, så jeg er spent på g3! I noen land, ja. Men ikke i Norge enda. Tipper at vi får det rundt jul. Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Aha, takk for svar! Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Batteritiden er iallefall brukbar med Android 5.0 bruker ca. 70% lysstyrke på skjermen. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Batteritiden er iallefall brukbar med Android 5.0 bruker ca. 70% lysstyrke på skjermen. Ikke verst! Flasha manuelt? Lenke til kommentar
Potæts Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 oppgradert fra iphone 4s, fantastisk telefon! Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 11. desember 2014 Del Skrevet 11. desember 2014 Kjøpte meg en G3 til 3300,- hos cdon. er spennt å hvordan den er iforhold til Samsung S3, som begynner å blir treeeeeg Lenke til kommentar
FurrFoxer Skrevet 12. desember 2014 Del Skrevet 12. desember 2014 Batteritiden er iallefall brukbar med Android 5.0 bruker ca. 70% lysstyrke på skjermen. Ikke verst! Flasha manuelt? Jepp. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå