andreasn Skrevet 29. oktober 2014 Del Skrevet 29. oktober 2014 Vi kan nå bekrefte at nordiske LG G3 oppdateres til Android 5.0 Lollipop i løpet av fjerde kvartalet i 2014. Postet nå på LG's offisielle side på Facebook. Tipper den kommer i løpet av desember. 2 Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Vi kan nå bekrefte at nordiske LG G3 oppdateres til Android 5.0 Lollipop i løpet av fjerde kvartalet i 2014. Postet nå på LG's offisielle side på Facebook. Tipper den kommer i løpet av desember. Bra de er på hugget - gikk vel litt rykter om at det kunne ta litt tid - så dette er bra. Så - er dette noe å glede seg til? - bedre batterlilevetid - nytt UI som er med reponsivt https://android.com/versions/lollipop-5-0/ Er det noe spesielt dere håper på eller gleder dere til? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 ART, Material Design og batterilevetid er det jeg ser mest frem til. Så får vi bare håpe at LG ikke roter det til, men jeg tror de skal klare seg bra. hvis ikke er det bare å finne fram xda og lete etter ROMs Lenke til kommentar
cirka Skrevet 30. oktober 2014 Del Skrevet 30. oktober 2014 Prøvde på min LG G3 å bytte fra Dalvik til ART. http://www.dinside.no/929748/faa-bedre-batteri-med-art Dette medførte på min tlf at det av og til ble ustabilt og enkelte ganger "hang seg". Så ille at jeg måtte ut med batteriet for restart. Skjedde ikke veldig ofte. Men, såpass ofte at jeg nå har endret tilbake til Dalvik igjen. Merket heller ikke noen forbedringer ved å endre. Så... "Det enkle er ofte det beste" Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Det mest irriterende med ART er at TV2 Sumo appen, som er dårlig i utgangspunktet, ikke fungerer i det hele tatt. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 ART funker ikke like knirkefritt på KitKat, men utviklerne tvinges til å tilpasse appene sine til ART med Lollipop så jeg tror ting blir bedre da, men kan ta litt tid. Og helt enig, TV 2 Sumo appen er latterlig dårlig, både på Android og PS4. Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kommer snart...!!! http://www.lgnewsroom.com/newsroom/contents/64765 1 Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Konge! Da tenker jeg det er på tide å stock'e telefonen igjen Ser uansett ut som at muligheten til å få tak i Bump'et CyanogenMod fremdeles er langt langt unna. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 (endret) Kjøpte denne for å teste den ut da jeg rett å slett ikke takler samsung sin jobbtelefon jeg hadde ( s4 active) Så jeg tok G3, virkelig en anderledes og fantastisk telefon ( bak hovedtelefonen min iphone 6pluss da ) MEN, jeg har ikke hatt dette problemet før på andre android telefoner. Når jeg får et varsel fra f.eks tv2 sporten så går notificasjonslyden til sms på, jeg vet da jeg bruker disse sms varseltonene at de settes som default, men her finner jeg ikke utav hvor mann setter f.eks tv2 sporten sine varsler til et enkelt pip(eller slår dem av) Noen som kan hjelpe ? Endret 9. november 2014 av Andynator Lenke til kommentar
baguett Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kjøpte denne for å teste den ut da jeg rett å slett ikke takler samsung sin jobbtelefon jeg hadde ( s4 active) Så jeg tok G3, virkelig en anderledes og fantastisk telefon ( bak hovedtelefonen min iphone 6pluss da ) MEN, jeg har ikke hatt dette problemet før på andre android telefoner. Når jeg får et varsel fra f.eks tv2 sporten så går notificasjonslyden til sms på, jeg vet da jeg bruker disse sms varseltonene at de settes som default, men her finner jeg ikke utav hvor mann setter f.eks tv2 sporten sine varsler til et enkelt pip(eller slår dem av) Noen som kan hjelpe ? Usikker på hva du mente, men du kan ha forskellige lyder på SMS-varsel og andre varsler. Under Instillinger-Lyd kan du sette opp vanlig varsel-lyd, og hvis du går inn i meldingsappen så kan du derfra sette ett eget varsel-lyd til SMS og MMS. Hvis du går inn på Instillinger-Programmer kan du gå inn på hver app å velge om du vil motta varsler fra den appen du er inne på. Du kan helt sikkert laste ned en app som gjør at du får individuelle varsel-lyder for hver app, men det vet jeg ikke noe om. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Kjøpte denne for å teste den ut da jeg rett å slett ikke takler samsung sin jobbtelefon jeg hadde ( s4 active) Så jeg tok G3, virkelig en anderledes og fantastisk telefon ( bak hovedtelefonen min iphone 6pluss da ) MEN, jeg har ikke hatt dette problemet før på andre android telefoner. Når jeg får et varsel fra f.eks tv2 sporten så går notificasjonslyden til sms på, jeg vet da jeg bruker disse sms varseltonene at de settes som default, men her finner jeg ikke utav hvor mann setter f.eks tv2 sporten sine varsler til et enkelt pip(eller slår dem av) Noen som kan hjelpe ? Usikker på hva du mente, men du kan ha forskellige lyder på SMS-varsel og andre varsler. Under Instillinger-Lyd kan du sette opp vanlig varsel-lyd, og hvis du går inn i meldingsappen så kan du derfra sette ett eget varsel-lyd til SMS og MMS. Hvis du går inn på Instillinger-Programmer kan du gå inn på hver app å velge om du vil motta varsler fra den appen du er inne på. Du kan helt sikkert laste ned en app som gjør at du får individuelle varsel-lyder for hver app, men det vet jeg ikke noe om. Flott :-) Stemmer, innstillinger - lyd er default så fant jeg bare i farten ikke det stedet i sms appen som jeg kunne velge egen sms tone på Alt iorden nå, takker :-) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 9. november 2014 Del Skrevet 9. november 2014 Mens vi er i gang En uting på samsungen var at mens du justerte opp/ned ringelyden så forandret ikke varselydene seg deretter (sms,mms,mail) Det ser jeg er likt på denne :-( Kjipt å skru ned ringelyden på det laveste før du legger deg så er de andre varselydene på bånn pinne Husker tidligere det var telefoner du kunne huke av for om at når du justerte ringelyden så fulgte de andre varslene med ( det har Apple altid hatt og er en gullgruve) Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Det er dessverre mange telefoner som ikke har muligheten ut av boksen til å justere varsel og ringetone volumet sammen. But, there's an app for that! https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.marextafl.mx.simplevolume 1 Lenke til kommentar
lolle Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 Er det ikke mulig å ha individuell sms-lyd på forskjellige kontakter, slik som jeg hadde på Samsung S4? Finner ikke ut av det.. Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 10. november 2014 Del Skrevet 10. november 2014 [knall quote name=Igniztion" post="22117081" timestamp="1415608982] Det er dessverre mange telefoner som ikke har muligheten ut av boksen til å justere varsel og ringetone volumet sammen. But, there's an app for that! https://play.google.com/store/apps/details?id=cz.marextafl.mx.simplevolume Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Veldig flott at G3en blir oppdatert med Android L så tidlig - bra LG har hatt tak i dette. De var veldig trege førFår bare håpe at det er skikkelig optimalisert Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 11. november 2014 Del Skrevet 11. november 2014 Har kjøpt meg Ascend Mate 7 og vil selge min G3 3/32 GB med QI-lader. Hva kan man forlange for den? Hvit og ingen kjente feil. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Jommen ikke verst dette her. Må bare få fikset DPI innstillingene nå Lenke til kommentar
baguett Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 Er det offisiell LG update med Android L det der? 1 Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 12. november 2014 Del Skrevet 12. november 2014 "Offisiell" som i at den er fra LG ja. Antas å være den som dyttes ut til brukere i Polen veldig snart. Fungerer stort sett veldig bra, bortsett fra at den viser H selv om jeg har 4G. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå