ironman666 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 (endret) Fikk OTA oppdatering idag, V10l Update contents: 1. Valuepack upgrade 2. Apps 3. Google patch Mistet heller ikke root (brukte stump root) Virker som alt flyter mye bedre nå, har ikke opplevd noe av laggen som jeg opplevde tidligere. Endret 21. oktober 2014 av ironman666 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Etter å ha oppdatert nå får jeg hele tiden beskjed om at den lader sakte i QI-krybben... :-( Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 21. oktober 2014 Del Skrevet 21. oktober 2014 Ikke gjør den tabben å installere OTA hvis du har flasha Bump! på telefonen. Jeg glemte helt at jeg hadde gjort det, og nå booter telefonen kun til TWRP. Da tar jeg det som en mulighet til å teste AndroidNow fra XDA i stedet Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Jeg hukset at jeg hadde Bump!et i siste liten, så jeg gikk også for AndroidNow for å teste den mens jeg venter på en renere Android versjon. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 AOSP kommer nærmere og nærmere, bare kamera som gjenstår nå. Lenke til kommentar
Rinohb Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har noen av dere som har fått V10l oppdateringen sett eller vet hva som er gjort / lagt til / forandret??? Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 22. oktober 2014 Del Skrevet 22. oktober 2014 Har noen av dere som har fått V10l oppdateringen sett eller vet hva som er gjort / lagt til / forandret??? Vet ikke hva som er nytt - men telefonen er klart raskere og mer responsiv etter oppgradering. Anbefales.... Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har kjøpt meg en LG G3, og i den forbindelse lurer jeg på om det finnes en "find my LG" funksjon lik den som finnes for Iphone og Windowsphone? Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har kjøpt meg en LG G3, og i den forbindelse lurer jeg på om det finnes en "find my LG" funksjon lik den som finnes for Iphone og Windowsphone? Jeg kjenner ikke til at LG har noe sånt, men det finnes mange gode apps som støtter dette. Cerberus er en av de mest populære. Den koster noen kroner men har trial mode så du kan prøve den ut. Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 23. oktober 2014 Del Skrevet 23. oktober 2014 Har kjøpt meg en LG G3, og i den forbindelse lurer jeg på om det finnes en "find my LG" funksjon lik den som finnes for Iphone og Windowsphone? https://www.google.com/android/devicemanager 1 Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 Jeg synes KnockKode er blitt dårligere etter at jeg oppdaterte telefonen dvs. jeg må slå den inn to ganger for at den skal virke. Er det noen andre som har samme problemet? Lenke til kommentar
baguett Skrevet 24. oktober 2014 Del Skrevet 24. oktober 2014 (endret) Har ikke samme problemet. En LG representat har forresten sagt at G3 får Android 5.0 iløpet av 2014. AOSP kommer nærmere og nærmere, bare kamera som gjenstår nå. Hva er AOSP? Helt stock Android? Endret 24. oktober 2014 av baguett Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Hvor rask / treg er denne telefonen egentlig. Jeg gikk fra Iphone 4 og er fornøyd med hastigheten - spesielt etter siste oppdatering. Men - i dag sammenlignet jeg med en ca 2 år gammel Iphone5. Og den gruset LG G3en min når det gjelder surfing. Så: - er LG G3 for eksempel tregere enn Samsung G S5? (ser jo ikke slik ut fra tester) - er IOS generelt raskere enn Android? - har stor skjerm noe å si på hastigheten? - annet? Lenke til kommentar
1Stine Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 Jeg har også en del problemer med knock koden. Må som regel taste den to gang. Vet dere noe om tlf bruker VELDIG mye mobildata? Jeg bruker å ligge på under 400 mb i mnd. Men nå er jeg kommet over 1000. Så jeg vet ikke om det er tlf eller rett å slett abbonemanget. Byttet nettopp til djuice. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Hvor rask / treg er denne telefonen egentlig. Jeg gikk fra Iphone 4 og er fornøyd med hastigheten - spesielt etter siste oppdatering. Men - i dag sammenlignet jeg med en ca 2 år gammel Iphone5. Og den gruset LG G3en min når det gjelder surfing. Så: - er LG G3 for eksempel tregere enn Samsung G S5? (ser jo ikke slik ut fra tester) - er IOS generelt raskere enn Android? - har stor skjerm noe å si på hastigheten? - annet? iOS er nok litt raskere enn Android i de fleste tilfeller da det er laget kun til iPhone mens Android er et mer universielt OS. Skjerm har liten betydning, det går på prosessoren og nettleseren. Anbefaler å bruke Chrome. Min G3 er rask som den alltid har vært. Endret 26. oktober 2014 av baguett Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) Testet nå - Crome virker raskere ja - skal bruke den som standard fremover - takk for rådet. - er det en plass jeg kan sette denne som default? - er det en snarvei til bookmarks i Crome eller må jeg trykke på de tre prikkene (som heter?) og Bookmarks? Er litt tungvint.... Andre forslag til å bytte ut standard appen med en "raksere"/"bedre"? Endret 26. oktober 2014 av Kjetso Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 26. oktober 2014 Del Skrevet 26. oktober 2014 (endret) dobbelpost Endret 26. oktober 2014 av Kjetso Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Testet nå - Crome virker raskere ja - skal bruke den som standard fremover - takk for rådet. - er det en plass jeg kan sette denne som default? - er det en snarvei til bookmarks i Crome eller må jeg trykke på de tre prikkene (som heter?) og Bookmarks? Er litt tungvint.... Andre forslag til å bytte ut standard appen med en "raksere"/"bedre"? Når du åpner en lenke fra får du som regel spørsmål om hvilken nettleser du skal åpne den i. Hvis du velger "Bruk som standard" der og så veldig Chrome, vil Chrome bli standard. Hvis du ikke får denne dialogen, må du gå inn på Innstillnger - Applikasjoner - Nettleser og fjerne standardvalget. Jeg bruker Engelsk språk på mobilen, så det er ikke sikkert menyvalgene er helt korrekte, men du finner nok frem Lenke til kommentar
KapteinKaos02 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Hvilke apper bruker dere for å åpne office og pdf dokumenter på mobilen? Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Jeg bruker Office Suite Pro, og er veldig fornøyd med det. Koster litt, men jeg var heldig og plukka det opp for 1,50 når Google hadde sånne massive ukessalg for et par år tilbake ;-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå