KapteinKaos02 Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Nokia lumia 920 Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 2. oktober 2014 Del Skrevet 2. oktober 2014 Du har jo flere muligheter: 1. Overføre via SIM - de bruker samme simkort2. Gjøre det via en datamaskin (Link) 3. Bluetooth 4. Via en app som finnes på både WP og Android Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. oktober 2014 Del Skrevet 3. oktober 2014 Litt arig å se denne med nye Iphone, samme skjerm og mye mindre. så er den jo også mye finere enn Iphone Lenke til kommentar
Brattus Skrevet 5. oktober 2014 Del Skrevet 5. oktober 2014 Helt enig!Så min G3 opp mot iPhone 6 Plus på lørdag, og er veldig stor forskjell i størrelse - selv om begge har 5.5" skjerm.Å for å vere en mobil som koster nesten 3000,- mindre så er det stor forskjell i pris og.. Lenke til kommentar
uracoin Skrevet 11. oktober 2014 Del Skrevet 11. oktober 2014 For dere som ikke har fått det med seg gjennom xda har nå vår g3 fått låst opp sin bootloader. Så da blir det mulig med custom roms fremover. Fungerte knirkefritt her i allefall. http://forum.xda-developers.com/lg-g3/orig-development/bump-unlock-lg-g3-twrp-d852-d852g-f400-t2900614 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Nå er det bare å vente på at det kommer noen spennende rom. Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Det var gode nyheter. Gleder meg til å se hva som kommer av ROMs. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Ser på gave til kona... tenker på G3 siden hun har sagt hun liker både den og G2. Men får du noe mer i G3 enn G2 utover større skjerm? Er den bedre også, tar den bedre bilder, merkbart mye raskere m.m.? Lenke til kommentar
lolle Skrevet 12. oktober 2014 Del Skrevet 12. oktober 2014 Jeg oppgraderte fra LG G2 (som knuste i flisene, RIP), som jeg var utrolig fornøyd med, til LG G3 for et par uker siden. Jeg er ikke så bevandret i mobilverden utenom det som er installert fra før og vanlige apper, så jeg aner ikke hva Bootloader, ROMs osv, er. Jeg er veldig fornøyd med G3 også, men det er et par ting som jeg henger meg litt opp i, håper noen kan hjelpe meg: -Det mest irriterende, er at den er rett og slett litt treg hele telefonen, har ikke så veldig mye installert, men leser på nettet at flere opplever det samme, noen som vet om noe som hjelper på dette? Dette kan være utrolig irriterende! Har installert Clean Master, vet ikke om den hjelper så mye. -På G2'en poppet det opp et veldig kjekt hurtigvalg med blant annet Spotify, Radio, Musikkspiller osv, dette poppet opp med en gang jeg plugget i Music Angelen, dette skjer ikke på G3'en, noen som vet om det er mulig å ordne på G3 også? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. oktober 2014 Del Skrevet 17. oktober 2014 -Det mest irriterende, er at den er rett og slett litt treg hele telefonen Prøv dette. http://www.dinside.no/929748/faa-bedre-batteri-med-art Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 -Det mest irriterende, er at den er rett og slett litt treg hele telefonen Prøv dette. http://www.dinside.no/929748/faa-bedre-batteri-med-art Noen som har erfaring med ART på G3? Synes jeg leserat de fleste bytter tilbake. Veldig fornøyd med G3, men som det nevnes over så virker den noe treg noen ganger. Noen som har sammenlignet med andre toppmodeller? Kanskje Lollipop vil hjelpe på dette. Hva tror dere? Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Jeg har kjørt ART en lang stund nå, og min erfaring er at telefonen føles raskere og mer smooth enn med Dalvik. Opplevde litt lagg i, for eksempel, scrolling, men etter at jeg bytta til ART, har jeg ikke hatt noen slike problemer. Det kan av og til dukke opp noen små "hikk" her og der, men ikke så mye at jeg legger spesielt merke til det, eller at det blir noe irritasjonsmoment. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Takk for svar. Kan man risilere å miste noe ved å bytte frem evnt tilbake. Eller det bare å teste? Lenke til kommentar
lolle Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Leste at flere med G3 fikk dårligere batteri med ART, så derfor har jeg ikke testet selv.. Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Takk for svar. Kan man risilere å miste noe ved å bytte frem evnt tilbake. Eller det bare å teste?Du mister ingenting, men du må regne med at det tar en god stund ved første oppstart med ART, fordi appene må optimaliseres. Lenke til kommentar
Kjetso Skrevet 18. oktober 2014 Del Skrevet 18. oktober 2014 Det har jeg byttet til ART. Virker noe kjappere. Skrolling i browser går glatt og fint. Men i TV2 Sporten app hakker det fremdeles. Gjør ikke det på iPaden. Er det noe man bør disable for å generelt få raskest mulig respons. Feks vibrering? Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 TV2 Sporten appen er noe av TV2 burde være flau over. Fungerer mye bedre å gå til websidene med nettleseren og se videoer via Sumo appen. Lenke til kommentar
baguett Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Vet noen om LG har offentliggjort sine planer for Android 5.0? G3 får det jo garantert men hadde vært greit å vite når. HTC m7 og m8 skulle visst få det innen 90 dager etter at de mottar koden fra Google. Lenke til kommentar
MigeMaur Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 Har ikke sett noen offisielle nyheter om det enda. Bare spekulasjoner enn så lenge. Men etter hva jeg har forstått, så er visst ikke LG spesielt raske, når det gjelder større oppdateringer. Blir vel stort sett sånn med alle produsenter som legger sitt eget skall over operativsystemet. Ser heller fram til at vi kan få CyanogenMod, egentlig :-) Lenke til kommentar
Igniztion Skrevet 20. oktober 2014 Del Skrevet 20. oktober 2014 LG har bare sagt at de ikke vil svare på om/når G3 får Android Lollipop. Helt taust på andre modeller. Men som herr Pludrebart skriver, er vel LG nesten verstingen når det kommer til store oppdateringer fra offisielt hold. Satser på at de får svev på kamera og wifi på AOSP baserte roms snart, så vi som liker en forholdsvis ren Android opplevelse kan få dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå