Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!

158 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg oppgraderte fra LG G2 (som knuste i flisene, RIP), som jeg var utrolig fornøyd med, til LG G3 for et par uker siden.

Jeg er ikke så bevandret i mobilverden utenom det som er installert fra før og vanlige apper, så jeg aner ikke hva Bootloader, ROMs osv, er.

Jeg er veldig fornøyd med G3 også, men det er et par ting som jeg henger meg litt opp i, håper noen kan hjelpe meg: :)

-Det mest irriterende, er at den er rett og slett litt treg hele telefonen, har ikke så veldig mye installert, men leser på nettet at flere opplever det samme, noen som vet om noe som hjelper på dette? Dette kan være utrolig irriterende! Har installert Clean Master, vet ikke om den hjelper så mye.

-På G2'en poppet det opp et veldig kjekt hurtigvalg med blant annet Spotify, Radio, Musikkspiller osv, dette poppet opp med en gang jeg plugget i Music Angelen, dette skjer ikke på G3'en, noen som vet om det er mulig å ordne på G3 også?

Lenke til kommentar

-Det mest irriterende, er at den er rett og slett litt treg hele telefonen

Prøv dette.

http://www.dinside.no/929748/faa-bedre-batteri-med-art

Noen som har erfaring med ART på G3?

Synes jeg leserat de fleste bytter tilbake.

Veldig fornøyd med G3, men som det nevnes over så virker den noe treg noen ganger. Noen som har sammenlignet med andre toppmodeller? Kanskje Lollipop vil hjelpe på dette. Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Jeg har kjørt ART en lang stund nå, og min erfaring er at telefonen føles raskere og mer smooth enn med Dalvik. Opplevde litt lagg i, for eksempel, scrolling, men etter at jeg bytta til ART, har jeg ikke hatt noen slike problemer.

Det kan av og til dukke opp noen små "hikk" her og der, men ikke så mye at jeg legger spesielt merke til det, eller at det blir noe irritasjonsmoment.

Lenke til kommentar

Det har jeg byttet til ART. Virker noe kjappere. Skrolling i browser går glatt og fint. Men i TV2 Sporten app hakker det fremdeles. Gjør ikke det på iPaden.

Er det noe man bør disable for å generelt få raskest mulig respons. Feks vibrering?

Lenke til kommentar

Har ikke sett noen offisielle nyheter om det enda. Bare spekulasjoner enn så lenge.

Men etter hva jeg har forstått, så er visst ikke LG spesielt raske, når det gjelder større oppdateringer. Blir vel stort sett sånn med alle produsenter som legger sitt eget skall over operativsystemet.

Ser heller fram til at vi kan få CyanogenMod, egentlig :-)

Lenke til kommentar

LG har bare sagt at de ikke vil svare på om/når G3 får Android Lollipop. Helt taust på andre modeller. Men som herr Pludrebart skriver, er vel LG nesten verstingen når det kommer til store oppdateringer fra offisielt hold.

Satser på at de får svev på kamera og wifi på AOSP baserte roms snart, så vi som liker en forholdsvis ren Android opplevelse kan få dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...