Oyvindp Skrevet 7. august 2014 Del Skrevet 7. august 2014 (endret) G3'en min slo seg av i ettermiddag mens jeg tok et bilde. Fikk ikke slått den på igjen. Tok ut batteriet og satte det inn igjen,. men ville ikke slå seg på. Så tok jeg ut batteriet enda en gang, og hadde det ute litt, og da fikk jeg slått den på igjen. Jeg har hatt akkurat samme problemet 1 gang, totalt har den slått seg av 5 ganger nå. Kjenner at jeg begynner å angre litt på kjøpet.. Endret 7. august 2014 av Oyvindp Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Hei igjen Christoffer, Dette har vi hørt om noen gang og i dem fleste tilfeller pleier det å hjelpe gjennom å gjøre oppdateringen som finnes tilgjenglig og etter det en Hard Reset. Prøv derfor gjerne det gjennom å følge disse trinn: 1. Turn off the phone just press power button and select power off. 2. Then, press Volume down button and Power button together until the LG logo appears on the screen. 3. When the LG logo is displayed, let go of the Power button, keep pressing the Volume down key and then press the Power button once more. 4. Once you've done that, the phone will display the factory reset menu. 5. Press Power button in order to agree and wait while the hard reset is being completed. Hvis dette ikke hjelper så vil det også komme en ny oppdatering i slutten av august, så vennligst vent på den og ta deretter kontakt med oss hvis problemet gjenstår. Jeg krysser fingrerne for at dette blir løst, og ønsker dere en god helg. Mvh Karolina, LG Electronics Nordicra LG support: 1 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hm, nytt for meg! (har Telenor, så har ikke vært bortpå det før) Er dette unikt for LG G3, eller er det vanlig på mobiler? Hun har ikke vært borti problemet før på tidligere mobiler, og hun har Tele2. På Tele2 må dataroaming stå på uansett hvilken tlf du har. Lenke til kommentar
Malun Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg trengte ikke å ha på dataroaming da jeg hadde iphone, men må tydeligvis det på LG G3 (har tele2) Lenke til kommentar
MobilNerd Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Jeg trengte ikke å ha på dataroaming da jeg hadde iphone, men må tydeligvis det på LG G3 (har tele2) Dette stemmer. På iPhone må du ikke ha det, men på Android må du nok det med Tele2 :-/ Lenke til kommentar
Oyvindp Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) La oss håpe at de gjør noe med språk og formuleringer i den nye oppdateringen! Bruker dere forresten deksel på deres G3? Har selv bestilt spigen case slim armor. Blir spennende å se kvaliteten på den ☺ Endret 8. august 2014 av Oyvindp Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Bruker det originale flip coveret Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 La oss håpe at de gjør noe med språk og formuleringer i den nye oppdateringen! Bruker dere forresten deksel på deres G3? Har selv bestilt spigen case slim armor. Blir spennende å se kvaliteten på den ☺ Lenke til kommentar
Svolsten Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Bruker et enkelt cover i plast. Faktisk er tlf. bedre å holde og bruke, og er jo bedre beskyttet om den faller ned. Lenke til kommentar
hurdava Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Hvem ville valgt G3 over Note 3? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Noen som har Quick Circle og kan fortelle hva de syns om det? Er skeptisk til å måtte fjerne noe fra skjermen hver gang jeg skal bruke den. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Hvem ville valgt G3 over Note 3?Lett g3 pga note kan få innbrenninger i skjerm og er vond å holde i Noen som har Quick Circle og kan fortelle hva de syns om det? Er skeptisk til å måtte fjerne noe fra skjermen hver gang jeg skal bruke den. Jeg liker den veldig godt:) var skeptisk selv men denne er ikke i veien og beskytter tlf bra Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Innbrenning er noe du har fått for deg. Byttet fra Note 3 til G3. Uavgjort i mine øyne. STORE fordeler med bildet på Note 3 kontra denne da. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Det at innbrenninger skjer er fakta. En av mine kollegaer sin note 3 har det og må på service. Dog skjer dette sjeldent men er fult mulig. Endret 8. august 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
Skullkrusher Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Det der er vel ikke en Note 3? Har aldri hørt om tilfeller av innbrenning, verken fra folk "IRL" eller på nett, så det krever nok en viss mengde uflaks. 1 Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Dette er tilfeldig bilde på nett for å vise de enda sliter med det. Kollegaen min har innbrenning rundt det vinduet til originale dekslet. Regner med det går på garanti Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 (endret) Flere som har problemer med G3 som slår seg av helt tilfeldig? Er ikke fristende å bruke telefonen som vekkerklokke akkurat. Måtte også fjerne kamera som app i quick circle-greia, da telefonen tok 500+ bilder av bukselomma her om dagen. Endret 8. august 2014 av Star Fox Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 8. august 2014 Del Skrevet 8. august 2014 Var noen over her som hadde det, selv har jeg ikke opplevd det. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 8. august 2014 Forfatter Del Skrevet 8. august 2014 Flere som har problemer med G3 som slår seg av helt tilfeldig? Er ikke fristende å bruke telefonen som vekkerklokke akkurat. Måtte også fjerne kamera som app i quick circle-greia, da telefonen tok 500+ bilder av bukselomma her om dagen. Kommer fiks iløpet av denne mnd Lenke til kommentar
trond-kj Skrevet 10. august 2014 Del Skrevet 10. august 2014 noen som vet om det er datateller(forbruk av data)påG3?evt.hvor finner jeg den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå