Gå til innhold

Den store LG G3 tråden!

158 stemmer

1. 1. Skal du Kjøpe LG G3?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg som sliter med at telefonen kjapt blir varm og setter ned lysstyrken til 90%,noen få ganger 80%?

Har det dessverre Om et kraftig problem ja. Faller ikke ned i 80%, men telefonen holder ofte 40+ i temperatur, som igjen fører til dårlig batteri, lagg og svak lysstyrke.

Lenke til kommentar

Oppdaterte telefonen i går og i natt skrudde den seg og da vekket den meg ikke i morges då jeg kom for sent på jobb

Regner med at den skrudde seg av.

Min har blitt oppsiktsvekkende mye bedre på batteritiden etter oppdateringen.

• Liker 1
Lenke til kommentar

er det noen som vet hvordan man avinstallerer McAfee Antivirus & Security.jeg har abonent på Norton som jeg mener er mye bedre.

Du kan ikke avinstallere det, men det jeg gjorde var å skjule det fra programvisningen min :)

Du må registrere deg for å kunne bruke det også, så bare kjør på med Norton!

Lenke til kommentar

Vurderer å selge min HTC One M8 for å kjøpe en LG G3, mest pga. plassen i min M8 begynner å bli alt for liten. Noen her som har prøvd begge to og kan si noe om hvorfor du gikk for G3/ M8? Det mest fristende med G3 i mine øyne er at den har 32GB og større skjerm :)

Lenke til kommentar

Vurderer å selge min HTC One M8 for å kjøpe en LG G3, mest pga. plassen i min M8 begynner å bli alt for liten. Noen her som har prøvd begge to og kan si noe om hvorfor du gikk for G3/ M8? Det mest fristende med G3 i mine øyne er at den har 32GB og større skjerm :)

Jeg hadde M8, og var meget godt fornøyd med den. Men klarte ikke å motstå G3, så jeg solgte M8 og er enda bede fornøyd med denne. Virker ikke særlig større enn M8 selv om skjermen er vesentlig større.

Lettere og mer "håndvennlig" form. M8 er jo lang og litt klumpete pga gode høyttalere.

Litt lagging innimellom av en eller annen årsak, spesielt ved å vende tilbake til startskjerm, da kan det enkelte ganger henge noe før den gjentegner skjermen og ikonene, men det er til å leve med.

Batteritid er bra, med ikke for heftig bruk nærmer det seg to døgn.

Plassen er vel i og for seg ikke noe problem, minnekort får du jo puttet inn i begge.

Men det kan jo være et fint påskudd til å bytte :o)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...