Christoffero89 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 (endret) Hvordan trådløse lader kjøpte du? den hvite som står er til g3(LG wcd-100), eller den sorte platen som er med "universal" (LG wcp-300)? Har bestilt min g3 nå. bare og vente i spenning Hvordan deksel bruker du? Jeg lurte på sånn vanlig lærveske opplegg, eller den med sirkelen på toppen framme. Det som er minus med det er att skjermen blir litt mer utsatt :/ kjøpte telefonen på netonnet og da fulgte orginale g3 laderen med:) kjekt med trådløs. Har bestilt quick circle men er lenge til den kommer så kjøper den på jobben når vi får de:) Endret 5. juli 2014 av Christoffero89 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Hvordan trådløse lader kjøpte du? den hvite som står er til g3(LG wcd-100), eller den sorte platen som er med "universal" (LG wcp-300)? Har bestilt min g3 nå. bare og vente i spenning Hvordan deksel bruker du? Jeg lurte på sånn vanlig lærveske opplegg, eller den med sirkelen på toppen framme. Det som er minus med det er att skjermen blir litt mer utsatt :/ kjøpte telefonen på befinner og da fulgte orginale g3 laderen med:) kjekt med trådløs. Har bestilt quick circle men er lenge til den kommer så kjøper den på jobben når vi får de:) Kjøpte telefonen på befinner...? Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Herregud.... Eneste du gjør i tråden er å lese autocorrectur Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Oja kjøpte min 32gb 3gb på komplett, siden jeg hadde gavekort det Ser de selger 2 forskjellige på netonnet. Den billigste står jo at er for g3, så den burde nok holde i massevis Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Herregud.... Eneste du gjør i tråden er å lese autocorrectur Kanskje du skulle ta deg tid til å se hva du skriver før du poster? Ikke lett å forstå hva du skriver! Ser ut som om du bare er kåt på å få ut flest mulig innlegg! 2 Lenke til kommentar
Trond HB Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Helt enig. Har vært borti innlegg som har vært komplett umulig å forstå fra Christoffero89. Skjønner ikke at du gidder bruke swiftkey hvis det er så dårlig. 5 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 For noen er kvantitet viktigere enn kvalitet... 2 Lenke til kommentar
nor50 Skrevet 5. juli 2014 Del Skrevet 5. juli 2014 Fikk min trådløse lader nå. Fungerer dårlig med deksel. Eller den lader men får beskjed om å få telefonen nærmere platen Det er fordi du bruker USB fra PC el.l., og ikke originalladeren. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 5. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2014 Bruker orginal laderen... Lenke til kommentar
cirka Skrevet 6. juli 2014 Del Skrevet 6. juli 2014 Mye dårlig norsk her ja. Av og til må man tenke hva de mener og av og til gi opp. Eller det kommer setninger alla "Hvordan deksel bruker du" Til å gremmes av. 4 Lenke til kommentar
Torger Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Koster 4495 på Elkjøp nå. http://www.elkjop.no/catalog/mobil-og-gps/no_mobiltelefoner/mobiltelefon?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3D_A2sGQV5gBcAAAFDb1c2st6B%26discontinued%3D0%26ManufacturerName%3DLG_or_Samsung%26online%3D1%26ProductListPrice%3D%253E%253D%2B4000%26%40Sort.SoldQuantity%3D1&PageSize=45&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=no_mobiltelefoner&CategoryDomainName=store-elkjop-ProductCatalog Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Koster 4495 på Elkjøp nå. http://www.elkjop.no/catalog/mobil-og-gps/no_mobiltelefoner/mobiltelefon?SearchParameter=%26%40QueryTerm%3D*%26ContextCategoryUUID%3D_A2sGQV5gBcAAAFDb1c2st6B%26discontinued%3D0%26ManufacturerName%3DLG_or_Samsung%26online%3D1%26ProductListPrice%3D%253E%253D%2B4000%26%40Sort.SoldQuantity%3D1&PageSize=45&ProductElementCount=&searchResultTab=Products&CategoryName=no_mobiltelefoner&CategoryDomainName=store-elkjop-ProductCatalog Det gjelder 16 GB utgaven. Lenke til kommentar
Bengt50 Skrevet 7. juli 2014 Del Skrevet 7. juli 2014 Har fått min Oppo Find 7 i dag levert på dør,og må si førsteintrykket på den ligger hakket over Lg g3,når det gjelder kvalitetsfølelese.Synes faktisk G3 kan virke litt billig plast i forhold til Oppoen som er en meget vellbygd tlf. Hei Morten Har du fått prøvd ut Oppo Find 7 kontra G3,hvordan er lyd, skjerm, kamera og ikke minst talekvalitet og styrke på nettverk både mobilt og Wi- Fi Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Da startet netonnet å sende quick circle dekslene:) Lenke til kommentar
Per Simen Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Har hatt G3'en min i en stund nå, og førsteinntrykket er litt splittet. Den lader himla kjapt, det er bra, men samtidig sluker den så mye strøm når den er i bruk, at jeg nesten konstant må ha på skermsparer. Bruker jeg telefonen i kanskje 10 minutter, blir den overopphetet, og høytalerene er ofte litt skurrete. Ellers er det en sykt digg mobil, ser helt fantastisk ut, gleder meg til jeg får trådløs lader og quick circle. Kameraet er også veldig digg. Men jeg vil likevel si at 10/10 på amobil var litt i overkant for telefonen. Lenke til kommentar
Glenn Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Er det bare min som knirker litt? Lenke til kommentar
maldonhavsalt Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 (endret) Har hatt G3'en min i en stund nå, og førsteinntrykket er litt splittet. Den lader himla kjapt, det er bra, men samtidig sluker den så mye strøm når den er i bruk, at jeg nesten konstant må ha på skermsparer. Bruker jeg telefonen i kanskje 10 minutter, blir den overopphetet, og høytalerene er ofte litt skurrete. Ellers er det en sykt digg mobil, ser helt fantastisk ut, gleder meg til jeg får trådløs lader og quick circle. Kameraet er også veldig digg. Men jeg vil likevel si at 10/10 på amobil var litt i overkant for telefonen. Virker som du har ett mandagseksemplar ala den dinside testet. Min har ikke problemer med overoppheting og synes batteriet er bra. Nå 62% Standby: 25t 34m skjerm på: 52 min tale:2timer 24 min +wifi, google now, sync osv. Endret 9. juli 2014 av maldonhavsalt 1 Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Jeg sliter med den trådløse laderen. Telefonen "våkner" opp hele tiden når den står og lader. Den lager da den "pling pling" lyden og skjermen skrur seg på. Må være at den ikke får ordentlig kontakt. Noen andre som har det samme problemet? Har prøvd å ta dekselet av og på igjen og flytte den litt på ladedokken, men det hjelper ikke. Sånn som det er nå, så er den laderen ubrukelig for meg. Det er den orginale stående LG laderen. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 9. juli 2014 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2014 Bruker du deksel? Glenn., min gjør det og min g2 knirket Lenke til kommentar
larax62 Skrevet 9. juli 2014 Del Skrevet 9. juli 2014 Bruker du deksel? Glenn., min gjør det og min g2 knirket Nei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå