Flim Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hei Forum! Etter et par timer med feilsøking over telefon med Get i går, tenkte jeg kanskje noen her har noe input på problemet mitt. Når jeg plugger modemet (Cisco dpc3010, nytt i går pga mistanke om feil med det gamle) i veggen, funker nettet som det skal en stund. Så fryser "link"-lyset, og all kontakt bortfaller. Reset av modemet gjør at prosessen starter på nytt. Nett i 5min til en halvtime, så er det stopp. Det samme skjer om jeg kobler en kabel rett fra pc til modemet. Det kommer en tekniker i morgen, men spør i alle fall, da jeg nå ikke kan fatte hva som skal være galt, og det gjør meg SPRØ. Takk for alle svar, gi endelig lyd om jeg kan hente mer relevant informasjon! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå