Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

ditt første møte med en hore


B17a

Anbefalte innlegg

 

 

 

Hvis tilstanden er sånn at man ikke klarer å nyttiggjøre seg teknikken kalt "sjekking", så synes jeg helt logisk at man først skal gjøre noe for å utvikle personlig teknikk, før man tyr til desperate tiltak - det er jo ikke noe magi, bare ren skjær spill ;)

 

Men for all del - nå er alt til salgs, så hvorfor ikke - man får gjøre som man selv vil

 

Jeg er likevel ikke enig i at de skal kalles annet enn jenter eller kvinner - det er i ens eget øye at det "vakre" bestemmes - det har mindre med hva man faktisk ser

 

 

Hva med folk som rett og slett ikke liker å gå på byen? Jeg gjør ikke det. Jeg ser egentlig ganske bra ut og har fått en del oppmerksomhet fra pene jenter de få gangene jeg har vært på byen. Men jeg er innadvendt og føler meg bare ukomfortabel med hele settingen. Alkohol er også et av de verste rusmidlene vi har, verre enn de fleste narkotiske stoffer, så jeg ser ikke hva som er så fantastisk med dette opplegget.

 

Så det er rett og slett bare mye mer komfortabelt å bruke pengene direkte på det jeg vil ha når jeg vil ha det istedet for å bruke masse penger på alkohol sånn at jeg kanskje får det jeg vil ha.

 

Og hva så med de som er mye styggere enn jeg er? De har ikke annet valg enn å gjøre seg til kriminelle for å få sine mest grunnleggende behov tilfredsstilt. SV og Arbeiderpartiet kan dra til helvete.

 

 

 

Ja, det er mange "grunner" til at folk kjøper sex, spenning, ønsker variasjon, prøve nye ting, mangel på sex++.

 

Jeg selger selv sex, men til kvinner. Og som de fleste kvinner sier, så trenger de ikke betale for sex. Og det er stort sett riktig. Det gjelder nok også mange menn som kjøper sex. De trenger egentlig ikke betale for det. Men de gjør det likevel, av mange gode grunner.

 

Så lenge kan fordømmer utnyttelse, missbruk, avhengigheter og slike ting, så synes absolutt man ikke skal fordømme hverken den som selger eller kjøper sex :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

 

 

Så lenge kan fordømmer utnyttelse, missbruk, avhengigheter og slike ting, så synes absolutt man ikke skal fordømme hverken den som selger eller kjøper sex :)

 

 

Dette er en fin illusjon, for det du sier er at så lenge det oppfattes som snilt, så finnes det ikke elementer av "misbruk, avhengighet og slike ting" - det henger ikke på greip, fordi du forsøker å sukre sannheten - en sannhet som er at to personer lever ut sine egne grådigheter og hat, selv om det tilsynelatende ser greit ut. Jeg sier ikke dermed at man skal fordømme noen, men sier det fordi det tjener ingen å legge skjul på at medaljen har en bakside, og resultatene er helt uvisse for alle parter

Lenke til kommentar

Er vi ikke alle horer for penger? Er det egentlig så stor forskjell mellom å selge kroppen sin for seksuelle tjenester eller andre tjenester? Det finnes da massevis av folk som finnansierer stoffmissbruk, alkoholmissbruk, utpressingspenger og andre triste skjebner med å selge kroppen sin i form av annet arbeid. Hvem sier at ikke en kontorist kan være rusavhengig? Hvem sier at ikke en bilmekaniker kan være presset for penger? Og motsatt, det finnes mange mennesker som blir tvunget til arbeid de ikke vil, arbeid som ikke er seksuelt relatert. Jeg synes fokuset blir helt vridd når noe handler om sex. Selvfølgelig er det feil om noen tvinges til prostitusjon, men da er det prosessen i forkant som er problemet, ikke yrket, mener jeg i alle fall da.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Er vi ikke alle horer for penger? Er det egentlig så stor forskjell mellom å selge kroppen sin for seksuelle tjenester eller andre tjenester? Det finnes da massevis av folk som finnansierer stoffmissbruk, alkoholmissbruk, utpressingspenger og andre triste skjebner med å selge kroppen sin i form av annet arbeid. Hvem sier at ikke en kontorist kan være rusavhengig? Hvem sier at ikke en bilmekaniker kan være presset for penger? Og motsatt, det finnes mange mennesker som blir tvunget til arbeid de ikke vil, arbeid som ikke er seksuelt relatert. Jeg synes fokuset blir helt vridd når noe handler om sex. Selvfølgelig er det feil om noen tvinges til prostitusjon, men da er det prosessen i forkant som er problemet, ikke yrket, mener jeg i alle fall da.

Så hvis din arbeidsinstruks også hadde ett punkt som sa: og i tillegg til vanlig bilmekanisk arbeid, kan det ved behov være sånn at du må tilfredstille alle overordnede samt kravstore kunder" - Så ville det vært helt greit for deg?
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

 

Så hvis din arbeidsinstruks også hadde ett punkt som sa: og i tillegg til vanlig bilmekanisk arbeid, kan det ved behov være sånn at du må tilfredstille alle overordnede samt kravstore kunder" - Så ville det vært helt greit for deg?

Høres ut som en helt vanlig onsdags formiddag.

 

 

 

 

notrapeifyouyellsurprise.jpg

Lenke til kommentar

Så hvis din arbeidsinstruks også hadde ett punkt som sa: og i tillegg til vanlig bilmekanisk arbeid, kan det ved behov være sånn at du må tilfredstille alle overordnede samt kravstore kunder" - Så ville det vært helt greit for deg?

Blir like unaturlig som at man skal diske opp en 4 retters for de.

 

Personlig hadde jeg heller solgt sex enn å vært fot-terapeut f.eks - men hadde jeg kun hatt disse valgene, så tror jeg nok jeg måtte ha valgt det jeg ikke ville blitt pga jeg betviler at jeg ville fått mange nok kunder til at jeg hadde tjent nok på å selge sex.

Lenke til kommentar

 

Er vi ikke alle horer for penger? Er det egentlig så stor forskjell mellom å selge kroppen sin for seksuelle tjenester eller andre tjenester? Det finnes da massevis av folk som finnansierer stoffmissbruk, alkoholmissbruk, utpressingspenger og andre triste skjebner med å selge kroppen sin i form av annet arbeid. Hvem sier at ikke en kontorist kan være rusavhengig? Hvem sier at ikke en bilmekaniker kan være presset for penger? Og motsatt, det finnes mange mennesker som blir tvunget til arbeid de ikke vil, arbeid som ikke er seksuelt relatert. Jeg synes fokuset blir helt vridd når noe handler om sex. Selvfølgelig er det feil om noen tvinges til prostitusjon, men da er det prosessen i forkant som er problemet, ikke yrket, mener jeg i alle fall da.

Så hvis din arbeidsinstruks også hadde ett punkt som sa: og i tillegg til vanlig bilmekanisk arbeid, kan det ved behov være sånn at du må tilfredstille alle overordnede samt kravstore kunder" - Så ville det vært helt greit for deg?

 

 

Prostituerte velger helt fritt hvem de vil ha sex med og hvilke tjenester de tilbyr. Skivebom.

Lenke til kommentar

 

Er vi ikke alle horer for penger? Er det egentlig så stor forskjell mellom å selge kroppen sin for seksuelle tjenester eller andre tjenester? Det finnes da massevis av folk som finnansierer stoffmissbruk, alkoholmissbruk, utpressingspenger og andre triste skjebner med å selge kroppen sin i form av annet arbeid. Hvem sier at ikke en kontorist kan være rusavhengig? Hvem sier at ikke en bilmekaniker kan være presset for penger? Og motsatt, det finnes mange mennesker som blir tvunget til arbeid de ikke vil, arbeid som ikke er seksuelt relatert. Jeg synes fokuset blir helt vridd når noe handler om sex. Selvfølgelig er det feil om noen tvinges til prostitusjon, men da er det prosessen i forkant som er problemet, ikke yrket, mener jeg i alle fall da.

Så hvis din arbeidsinstruks også hadde ett punkt som sa: og i tillegg til vanlig bilmekanisk arbeid, kan det ved behov være sånn at du må tilfredstille alle overordnede samt kravstore kunder" - Så ville det vært helt greit for deg?

 

Eh, det du beskriver her er jo stort sett et helt ordinært arbeidsforhold.

Lenke til kommentar

Som en konsulent kan jeg si at vi har mye til felles med prostituerte, eneste forskjell jeg ser er at konsulenten har mulighet til å holde alt legitimt.

 

Men ja vi konsulenter blir sett på som bare et stykke kjøtt, kunden bryr seg ikke om kroppen din men ser deg bare for hva du har i hodet. Man kan bli send på oppdrag som krenker alle verdier du har, kunden har mangler i alle sine systemer og man må bare jobbe med det de har, de verste kundene får deg til å føle deg så skitten at ikke en time i dusjen etterpå får vekk stanken av rotete systemer. Man gjør hva som må gjøres for å få betalt, konsulenter er prostituerte som leier ut ett annet organ.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...