JackTheRipper Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Der skal stå Lepsøy Lan på vertfall Den skal være noe med data og link party's å gjøre, den skal helst være blå men det kan være det samme--.. Helst gratis.. Jeg takker for all hjelp på forhånd I meste fall kan du få en reklame bit på hjemmesida mi som er : http://www.lepsoylan.frac.dk PS : kom gjerne med kritikk av lan sida vår .. Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Take it or leave it.. Ble ikke helt fornøyd med den.. Du kan få psd-fila hvis du vil ha den. Lenke til kommentar
enden Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 syntes den var fin jeg. Litt blandede følelser for de horiontale linjene ved skriften, men det hadde blitt litt tomt uten Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Take it or leave it.. Ble ikke helt fornøyd med den.. Du kan få psd-fila hvis du vil ha den. Den må da være god nok! Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Kick me where it hurts! Grei nok den, ikke sant? :-? Siden jeg brukte Paint Shop Pro, ligger .psp-fila på samme adresse med samme navn, bare forandre endinga fra .jpg til .psp ... :wink: home.no-serveren er treig for tida ... Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 PSD fil til salgs for 0,- vist ønskelig Lenke til kommentar
DanielP Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Du begynner å få roen på "Bannere" Arve. Det må jeg si De siste arbeidene dine har vært kjempebra . De andre sine var også kjempebra, men jeg likte best Arve sin. Må ærlig inrømme at jeg er ganske misunnelig på dere :oops: Fortsett det fantastiske arbeidet. DanielP Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 steik den var deili da arve .. den er du vel forn0yd med ?? . jeg syns vertfall den passet kjempe godt til lepsøy lan sida *VINNEREN ER ARVE!* Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 15. oktober 2003 Del Skrevet 15. oktober 2003 Kult Vil du ha .psd fila? I så fall, tell me... btw: ser du har tatt den i bruk, og satt andre størrelser enn ka sjølve banneren er, noke som reduserer kvaliteten. La heller banneren vere "full size", eller resize den i PS/be meg gjøre det . Lenke til kommentar
JackTheRipper Skrevet 15. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2003 Kult Vil du ha .psd fila? I så fall, tell me... btw: ser du har tatt den i bruk, og satt andre størrelser enn ka sjølve banneren er, noke som reduserer kvaliteten. La heller banneren vere "full size", eller resize den i PS/be meg gjøre det . Det hadde vert litt bedre for min sin del og hatt den litt mindre i bredde ja ... Orker du gjør det for meg .. jeg tar i gjerne mot PSD fila eller hva det heter .. jeg har adobe photoshop jeg tror den fila funker der .. tror den kommer derfra men det kan ikke jeg si helt sikkert .. men det hadde vert fint å hatt den litt mindre i bredden takk for hjelpen Arve PS : størrelsen skal vere noe i denne duren - width="928" height="152" det var det dreamwaever'en min sa vertfall Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 16. oktober 2003 Del Skrevet 16. oktober 2003 Done! *sende psd fil på mail* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå