Canedoxx Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Hvor mange fps får eg i minecraft single player sirka med denne råtassen? https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i50-290x-edition/10843#!tab:info ## topic endret av ilpostino ## Endret 26. juni 2014 av ilpostino Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) ikke helt sånn det fungerer, men den vil ikke ha noen store problemer med minecraft nei. Kraftige riggs vil også kunne knele hvis det er nok som skjer på en MC server. Edit: For øvrig er det mye penger å betale når du kan få samme/bedre hardware billigere hvis du setter sammen pc'en selv. Endret 5. juni 2014 av Sampson 1 Lenke til kommentar
Canedoxx Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 ikke helt sånn det fungerer, men den vil ikke ha noen store problemer med minecraft nei. Kraftige riggs vil også kunne knele hvis det er nok som skjer på en MC server. Edit: For øvrig er det mye penger å betale når du kan få samme/bedre hardware billigere hvis du setter sammen pc'en selv. Riggs betyr? Lenke til kommentar
Sampson Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 ikke helt sånn det fungerer, men den vil ikke ha noen store problemer med minecraft nei. Kraftige riggs vil også kunne knele hvis det er nok som skjer på en MC server. Edit: For øvrig er det mye penger å betale når du kan få samme/bedre hardware billigere hvis du setter sammen pc'en selv. Riggs betyr? PC Lenke til kommentar
CheesCake Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. Endret 5. juni 2014 av CheesCake Lenke til kommentar
Canedoxx Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Jeg tror du må lese litt om refresh rate og frames per second. Lenke til kommentar
Canedoxx Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Jeg tror du må lese litt om refresh rate og frames per second. Ok.. Lenke til kommentar
CheesCake Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 (endret) Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Jeg tror du må lese litt om refresh rate og frames per second. Og hvorfor må jeg det? Sier bare at om han har 250FPS er det mer enn han kommer til å trenge, selv om han har en 244Hz skjerm Ser nå at det (forhåpentligvis) var hintet mot Canedoxx, sorry Endret 5. juni 2014 av CheesCake Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Hvor mange fps får eg i minecraft single player sirka med denne råtassen? https://www.komplett.no/komplett-gamer-premium-i50-290x-edition/10843#!tab:info Får over 600fps med min PC uten V-Sync, så tipper du å får over 600. Ikke noe vits å ha så mange fps da du kun får økt strømforbruk, varme og støy. Anbefaler deg å bruke V-Sync når du spiller MC. Lenke til kommentar
CheesCake Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Hvilken skjerm har du da? Du kommer neppe til å merke mer enn 120, så du trenger ikke 250... Lenke til kommentar
Canedoxx Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Hvilken skjerm har du da? Du kommer neppe til å merke mer enn 120, så du trenger ikke 250... https://www.komplett.no/asus-24-led-vs24ah/814010 Lenke til kommentar
Christian Thork Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Hvilken skjerm har du da? Du kommer neppe til å merke mer enn 120, så du trenger ikke 250... https://www.komplett.no/asus-24-led-vs24ah/814010 Da trenger du ikke mer en 60. Lenke til kommentar
Kyrre S. Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Jeg tror du må lese litt om refresh rate og frames per second. Og hvorfor må jeg det? Sier bare at om han har 250FPS er det mer enn han kommer til å trenge, selv om han har en 244Hz skjerm Ser nå at det (forhåpentligvis) var hintet mot Canedoxx, sorry Det var selvsagt ment for TS. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Du får nok flere FPS enn du kommer til å trenge... Sikkert mellom 100 og 250. I og med at Minecraft nesten bare bruker prosessorkraft, og det er det eneste du skal spille, anbefaler jeg å kjøpe en billigere PC. 100 -250 Er lite Hvilken skjerm har du da? Du kommer neppe til å merke mer enn 120, så du trenger ikke 250... https://www.komplett.no/asus-24-led-vs24ah/814010 Siden du sitter med en 60Hz monitor, så kan du spare mange kroner ved å gå for en billigere PC. R9 290X er overkill etter min mening med monitoren du har nå, mener du bør ha en 120Hz monitor før det er vits å gå for et såpass kraftig skjermkort. Dessuten så får du mye mere for pengene ved å bygge selv. Det er ingen hekse kunst å tar vanligvis ikke mere enn en times tid å få satt sammen. Finnes mange gode tips på Youtube visst man er første gangs bygger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå