Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Må egentlig le litt, jeg er enig spillet ser bra ut men folk sier alltid dette er det beste, folk sa det samme om mario kart wii :)

Lenke til kommentar

Må egentlig le litt, jeg er enig spillet ser bra ut men folk sier alltid dette er det beste, folk sa det samme om mario kart wii :)

Vel. Jeg er en av dem som var litt skuffa over Wii-versjonen. Og jeg syns egentlig serien aldri har vært like bra som på SNES, helt frem til 7 og nå 8 kom ut. 8 er desidert det beste hittil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Vel. Jeg er en av dem som var litt skuffa over Wii-versjonen. Og jeg syns egentlig serien aldri har vært like bra som på SNES, helt frem til 7 og nå 8 kom ut. 8 er desidert det beste hittil.

Men det var jo mye som var lagt til i wii, og fra hva jeg har lest så var mario kart online 1 av de meste populære online modsa av alle wii spill. Det hadde også gamle baner fra alle spillene med i som en celebrating av serien som også gjorde den litt speiell og ikke minst, man kunne race med mii-en sin :)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste i verden som husker Wacky Wheels? Den originale Super Mario Kart-klonen?

Synes for øvrig Shepard og Wrex scorer vel så høyt på bromance-skalaen som Shepard og Garrus. Eneste problemet er at siden Wrex kan dø i det første spillet, så får han ikke så stor rolle i de andre. Men første gang du møter Wrex i ME2 er jo bro-tastisk. For ikke å snakke om når han dukker opp i Citadel-dlcen til ME3.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste i verden som husker Wacky Wheels? Den originale Super Mario Kart-klonen?

Synes for øvrig Shepard og Wrex scorer vel så høyt på bromance-skalaen som Shepard og Garrus. Eneste problemet er at siden Wrex kan dø i det første spillet, så får han ikke så stor rolle i de andre. Men første gang du møter Wrex i ME2 er jo bro-tastisk. For ikke å snakke om når han dukker opp i Citadel-dlcen til ME3.

Veldig godt poeng.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...