AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 hvis man kommer i en jente under sex, hvor blir det av spermet? renner det ut igjen med en gang liksom, eller når hun reiser seg opp? eller renner det ut sammen med mensen? Anonymous poster hash: dc9a7...157 Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Meste renner ut av seg selv, og siste rest presser hun ut. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Har alltid trodd det var storken som stakk av med den. Jaja. Man lærer så lenge man lever 5 Lenke til kommentar
Populært innlegg TheKims Skrevet 5. juni 2014 Populært innlegg Del Skrevet 5. juni 2014 hvis man kommer i en jente under sex, hvor blir det av spermet? renner det ut igjen med en gang liksom, eller når hun reiser seg opp? eller renner det ut sammen med mensen? Anonymous poster hash: dc9a7...157 Noe renner selfølgelig ut, mens resten prøver å svømme seg opp til egglederen. Visst det er et modent egg der, så er det stor fare for at du må betale barnebidrag de neste 18 årene. 13 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Etter du har kommet inni henne, gi henne en ren håndduk hun kan sette seg på eller noe sånt, så virker du ikke som en total rookie, selv om du er det Anonymous poster hash: 9527b...259 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 De gangene man glemmer hånduk så pleier jeg å være så snill å la henne låne en brukt sokk, funker fin fint det 3 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 De gangene man glemmer hånduk så pleier jeg å være så snill å la henne låne en brukt sokk, funker fin fint det Classy.... Her serveres rene håndklær eller en ren t-skjorte! 2 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 6. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 6. juni 2014 De gangene man glemmer hånduk så pleier jeg å være så snill å la henne låne en brukt sokk, funker fin fint det Classy.... Her serveres rene håndklær eller en ren t-skjorte! Bra noen har litt manerer, haha!! Hvem har vel lyst til å dra en brukt sokk opp i musa . Gi henne hvertfall en tskjorte eller noe med større overflate! Hilsen jente. Anonymous poster hash: ec87d...b88 4 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Man skal jo ikke stikke sokken langt oppi musa da Har ikke vært borti en mus som er så svær at man trenger en t-skjorte. 1 Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Man skal jo ikke stikke sokken langt oppi musa da Har ikke vært borti en mus som er så svær at man trenger en t-skjorte. Ikke jeg heller, men det fungerer fint til å tørke av det som måtte flyte ut... Så er det nok til at man kan tørke litt av seg selv også - det blir jo gjerne en del kroppsvæsker! Deretter er det bare å kose seg litt sammen til man er klar for runde to. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Man skal jo ikke stikke sokken langt oppi musa da Har ikke vært borti en mus som er så svær at man trenger en t-skjorte. Ikke jeg heller, men det fungerer fint til å tørke av det som måtte flyte ut... Så er det nok til at man kan tørke litt av seg selv også - det blir jo gjerne en del kroppsvæsker! Deretter er det bare å kose seg litt sammen til man er klar for runde to. 2 føtter, så en sokk til hver Er ho ren nedentil så får ho en ny sokk, har ho sur mus får ho en sur sokk Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 6. juni 2014 Del Skrevet 6. juni 2014 Tilby henne å låne dusjen din.Man føler seg litt freshere når man har fått vaska seg etterpå. 3 Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 dusje etter sex synes ikke jeg noe om!! Det gjør liksom at sex blir noe ekkelt, siden man må vaske seg etterpå... Så fælt er det liksom. Nei, kroppsvæsker er en del av sexen. Fly i dusjen rett etter sex er usexy. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 (endret) Det er ganske usexy for jenta å lekke gammel sæd i flere timer også. Det vanligste er vel at jenta stikker en kjapp tur på do og tørker det ut av seg. Endret 11. juni 2014 av Bytex 2 Lenke til kommentar
medlem-124997 Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 dusje etter sex synes ikke jeg noe om!! Det gjør liksom at sex blir noe ekkelt, siden man må vaske seg etterpå... Så fælt er det liksom. Nei, kroppsvæsker er en del av sexen. Fly i dusjen rett etter sex er usexy. Du kan jo prøve å få en kuk opp i ræva og gå å lekke jizz i noen timer etterpå å se om du synes det er usexy eller ikke. Alle føler seg digg når man er nypult men det beste følelsen i verden er når man hopper tilbake til sengs for kos igjen etter å ha vært en kjapp tur på badet etter sexen. Sex er ikke ekkelt. Men man vasker seg for ikke å grise ned undertøyet, møblene og for å ikke lukte jizz i timesvis etterpå. Dette er enda en av de kjipe tingene med å være født med vagina og ikke kuk. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 11. juni 2014 Del Skrevet 11. juni 2014 Kan jo tenke deg å ikke vaske pikken etter en runk..ha gammel sperm sittende under forhuden i timesvis ugh... Lenke til kommentar
ragge_jz Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 (endret) Kan jo tenke deg å ikke vaske pikken etter en runk..ha gammel sperm sittende under forhuden i timesvis ugh... haha! Har du problemer med det? Må du vaske kukken etter å ha runka? LOL, folk er forskjellige Noen er bare mer pripne enn andre skjønner jeg. Ja, skjønner at damer må tørke seg, men å dusje og spyle musa pga sæd blir litt voldsomt ass.... Endret 12. juni 2014 av ragge_jz 2 Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 12. juni 2014 Del Skrevet 12. juni 2014 Du kan jo prøve å få en kuk opp i ræva og gå å lekke jizz i noen timer etterpå å se om du synes det er usexy eller ikke. En dusj hjelper jo ingenting for lekkasjen. For at dette skal virke, så må man jo få spylt seg innvendig(mus) - er det virkelig normalt å gjøre det? (min erfaring er at man vasker/dusjer seg vanlig) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg