Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvor blir spermet av under sex?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De gangene man glemmer hånduk så pleier jeg å være så snill å la henne låne en brukt sokk, funker fin fint det :p

Classy....

Her serveres rene håndklær eller en ren t-skjorte! ;)

Bra noen har litt manerer, haha!! Hvem har vel lyst til å dra en brukt sokk opp i musa :lol: . Gi henne hvertfall en tskjorte eller noe med større overflate!

Hilsen jente.

Anonymous poster hash: ec87d...b88

• Liker 4
Lenke til kommentar

Man skal jo ikke stikke sokken langt oppi musa da :p

Har ikke vært borti en mus som er så svær at man trenger en t-skjorte.

Ikke jeg heller, men det fungerer fint til å tørke av det som måtte flyte ut...

Så er det nok til at man kan tørke litt av seg selv også - det blir jo gjerne en del kroppsvæsker! ;)

Deretter er det bare å kose seg litt sammen til man er klar for runde to. :thumbup:

Lenke til kommentar

Man skal jo ikke stikke sokken langt oppi musa da :p

Har ikke vært borti en mus som er så svær at man trenger en t-skjorte.

Ikke jeg heller, men det fungerer fint til å tørke av det som måtte flyte ut...

Så er det nok til at man kan tørke litt av seg selv også - det blir jo gjerne en del kroppsvæsker! ;)

Deretter er det bare å kose seg litt sammen til man er klar for runde to. :thumbup:

2 føtter, så en sokk til hver :) Er ho ren nedentil så får ho en ny sokk, har ho sur mus får ho en sur sokk :p

Lenke til kommentar

dusje etter sex synes ikke jeg noe om!! Det gjør liksom at sex blir noe ekkelt, siden man må vaske seg etterpå... Så fælt er det liksom. Nei, kroppsvæsker er en del av sexen. Fly i dusjen rett etter sex er usexy.

Du kan jo prøve å få en kuk opp i ræva og gå å lekke jizz i noen timer etterpå å se om du synes det er usexy eller ikke. Alle føler seg digg når man er nypult men det beste følelsen i verden er når man hopper tilbake til sengs for kos igjen etter å ha vært en kjapp tur på badet etter sexen.

Sex er ikke ekkelt. Men man vasker seg for ikke å grise ned undertøyet, møblene og for å ikke lukte jizz i timesvis etterpå.

Dette er enda en av de kjipe tingene med å være født med vagina og ikke kuk.

Lenke til kommentar

Kan jo tenke deg å ikke vaske pikken etter en runk..ha gammel sperm sittende under forhuden i timesvis ugh...

haha! Har du problemer med det? Må du vaske kukken etter å ha runka? LOL, folk er forskjellige :p

Noen er bare mer pripne enn andre skjønner jeg.

Ja, skjønner at damer må tørke seg, men å dusje og spyle musa pga sæd blir litt voldsomt ass....

Endret av ragge_jz
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Du kan jo prøve å få en kuk opp i ræva og gå å lekke jizz i noen timer etterpå å se om du synes det er usexy eller ikke.

En dusj hjelper jo ingenting for lekkasjen. For at dette skal virke, så må man jo få spylt seg innvendig(mus) - er det virkelig normalt å gjøre det? (min erfaring er at man vasker/dusjer seg vanlig)

Lenke til kommentar
  • Opprett ny...