bendikkarlsen Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Det er en rød x over nettverket mitt på pcn. Internettet fungerer på alt annet bortsett fra pcn min, Hvordan fikser jeg dette? Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Trykk på startknappen og skriv "ipv" og trykk enter. Aktiver om noe er deaktivert. Lenke til kommentar
bendikkarlsen Skrevet 5. juni 2014 Forfatter Del Skrevet 5. juni 2014 Fungerte ikke Lenke til kommentar
oddeh Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 ny maskin eller formatert? Legg isåfall inn driver. Lenke til kommentar
Hareide Skrevet 5. juni 2014 Del Skrevet 5. juni 2014 Start -> cmd.exe ipconfig /all >> Desktop\ipconfig.txt Se på skrivebordet ditt, her skal det nå ligge en fil som heter ipconfig.txt. Last opp denne på forumet (evt lim inn teksten som "kode", ved å trykke på iconet '<>' og lim inn teksten) Det kunne også vært greit med noen detaljer. Er du tilkoblet via kabel eller trådløst. Har dette fungert før, når var siste gang det fungerte? Har du vært på LAN (kanskje ip er satt statisk, i stede for via DHCP). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå